SprinxCRM pro Microsoft Outlook

SprinxCRM Oulook Sync synchronizuje data MS Outlook a SprinxCRM

Společnost Sprinx Systems uvedla na trh novou verzi klientské aplikace SprinxCRM Oulook Sync, která slouží k synchronizaci dat mezi programy Microsoft Outlook a SprinxCRM. Nová verze především přináší možnost synchronizace kontaktů z CRM do Outlooku. Přenášejí se všechny kontakty, které přísluší danému uživateli. Nová verze obsahuje přepracované uživatelské rozhraní, které je nyní přehlednější a srozumitelnější, dále nabízí možnost synchronizace (přes protokol http) s online verzí CRM a její zásadní zrychlení. Zmenšily se i nároky na systémové prostředky.



Aplikace se spouští automaticky při každém zapnuti počítače a v nastavitelných časových intervalech provádí synchronizaci všech vybraných položek. Synchronizaci, ať již plnou nebo částečnou (pouze emaily, pouze kalendář), lze spustit i manuálně prostřednictvím ovládací ikony v nástrojové liště. Jelikož je synchronizace oboustranná, lze pracovat z prostředí SprinxCRM nebo Microsoft Outlook.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.