facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Společnost ATTACK nasadila CRM Leonardo

Společnost ATTACK, významný slovenský výrobce tepelné techniky, implementovala systém CRM Leonardo. Účelem nasazení CRM Leonardo byla podpora prodejních a marketingových aktivit v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ATTACK. Jednalo se zejména o:

  • Vytvoření jednotné databáze, ve které budou soustředěny všechny informace o zákaznících
  • Možnost vyhodnocování práce se zákazníky včetně úspěšnosti komunikace jednotlivých obchodních zástupců
  • Analýza a možnost jednotných manažerských výstupů z prodejních dat, včetně plnění obchodního plánu
  • Možnost evidence dalších informací jako např. o pořádaných výstavách a veletrzích, informace z obchodních misí, předané předměty, možnost plánovat interní zdroje, apod.


Před samotnou implementací byly provedeny analýzy současného stavu, definovány jednotné potřeby a očekávání od systému ze strany managementu a majitele. Dále došlo ke stanovení organizačního zajištění pro úspěšnou realizaci implementace. Po úvodní konfiguraci systému a importu dat z interních zdrojů proběhlo uživatelské školení, v průběhu kterého byly doladěny jednotlivé úlohy a výstupy.


 
  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.

  

- PR -

Automatizace ve výrobě potravin není výsadou jen velkých firem. Jak na to krok za krokem s ERP systémem?

Stejně jako většina podniků, čelí i potravinářská výroba v dnešní době řadě výzev: nedostatku kvalitních zaměstnanců, vyso­kým cenám energií i zdražování surovin. K tomu se přidává velmi přísná legislativa a nutnost hlídat řadu ukazatelů u surovin i hotových výrobků.