Společnost ATTACK nasadila CRM Leonardo

Společnost ATTACK, významný slovenský výrobce tepelné techniky, implementovala systém CRM Leonardo. Účelem nasazení CRM Leonardo byla podpora prodejních a marketingových aktivit v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ATTACK. Jednalo se zejména o:

  • Vytvoření jednotné databáze, ve které budou soustředěny všechny informace o zákaznících
  • Možnost vyhodnocování práce se zákazníky včetně úspěšnosti komunikace jednotlivých obchodních zástupců
  • Analýza a možnost jednotných manažerských výstupů z prodejních dat, včetně plnění obchodního plánu
  • Možnost evidence dalších informací jako např. o pořádaných výstavách a veletrzích, informace z obchodních misí, předané předměty, možnost plánovat interní zdroje, apod.


Před samotnou implementací byly provedeny analýzy současného stavu, definovány jednotné potřeby a očekávání od systému ze strany managementu a majitele. Dále došlo ke stanovení organizačního zajištění pro úspěšnou realizaci implementace. Po úvodní konfiguraci systému a importu dat z interních zdrojů proběhlo uživatelské školení, v průběhu kterého byly doladěny jednotlivé úlohy a výstupy.


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.