facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 29. 11. 2011

Seznam.cz nasadil řešení Aastra 5000

Společnost Aastra oznámila, že internetový portál Seznam.cz řídí své call centrum prostřednictvím řešení Aastra 5000. Technologie, kterou implementovala firma atlantis telecom pomohla významně zvýšit produktivitu operátorů call centra v Seznam.cz. Řešení je využíváno 263 IP uživateli a 61 operátory call centra umístěnými v Praze, Brně a Olomouci pro aktivní i pasivní telemarketing. Řešení nahradilo starší digitální ústřednu, která postupně přestávala technologicky vyhovovat postupně se zvyšujícím nárokům na call centrum zejména v oblasti nárůstu obchodních interakcí a požadavků na sledování kvality a efektivity operátorů.



S novým systémem může nyní Seznam.cz u svých operátorů sledovat efektivní využití jejich času, sbírat data o počtu a délce hovorů, hodnotit jejich aktivity a následně optimalizovat jejich výkonnost. V důsledku toho se výrazně zvýšila úroveň využití pracovního dne jednotlivými operátory a navíc je možné jednotlivé operátory hodnotit i rozvíjet požadovaným směrem. Zákazníci Seznam.cz mají nyní díky nejrůznějším funkcím směrování hovorů a jejich řízení k dispozici kvalitnější služby, jsou směrováni na nejvhodnější operátory a jejich požadavky a potřeby jsou lépe uspokojeny.

 

Aastra 5000 je jedno z nejkomplexnějších komunikačních řešení s více než 500 funkcemi, které splňuje náročné požadavky na bezpečnost, kvalitu služeb, mobilitu a na dovednostech postaveném směrování hovorů. Řešení umožňuje operativně přizpůsobit zpracování hovorů aktuálním provozním potřebám, využít multimédia a moderní multi-kanálovou komunikaci, interakci s externími databázemi a aplikacemi (typu CRM), a reportování v reálném čase pro kvalitativní analýzy.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.