- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (16)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- EAM (17)
- ECM - správa obsahu (23)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (85)
- HRM (39)
- ITSM (4)
- MES (26)
- Řízení výroby (53)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (45)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (79)
- Informační bezpečnost (37)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (43)















Seznam.cz nasadil řešení Aastra 5000
Společnost Aastra oznámila, že internetový portál Seznam.cz řídí své call centrum prostřednictvím řešení Aastra 5000. Technologie, kterou implementovala firma atlantis telecom pomohla významně zvýšit produktivitu operátorů call centra v Seznam.cz. Řešení je využíváno 263 IP uživateli a 61 operátory call centra umístěnými v Praze, Brně a Olomouci pro aktivní i pasivní telemarketing. Řešení nahradilo starší digitální ústřednu, která postupně přestávala technologicky vyhovovat postupně se zvyšujícím nárokům na call centrum zejména v oblasti nárůstu obchodních interakcí a požadavků na sledování kvality a efektivity operátorů.


S novým systémem může nyní Seznam.cz u svých operátorů sledovat efektivní využití jejich času, sbírat data o počtu a délce hovorů, hodnotit jejich aktivity a následně optimalizovat jejich výkonnost. V důsledku toho se výrazně zvýšila úroveň využití pracovního dne jednotlivými operátory a navíc je možné jednotlivé operátory hodnotit i rozvíjet požadovaným směrem. Zákazníci Seznam.cz mají nyní díky nejrůznějším funkcím směrování hovorů a jejich řízení k dispozici kvalitnější služby, jsou směrováni na nejvhodnější operátory a jejich požadavky a potřeby jsou lépe uspokojeny.
Aastra 5000 je jedno z nejkomplexnějších komunikačních řešení s více než 500 funkcemi, které splňuje náročné požadavky na bezpečnost, kvalitu služeb, mobilitu a na dovednostech postaveném směrování hovorů. Řešení umožňuje operativně přizpůsobit zpracování hovorů aktuálním provozním potřebám, využít multimédia a moderní multi-kanálovou komunikaci, interakci s externími databázemi a aplikacemi (typu CRM), a reportování v reálném čase pro kvalitativní analýzy.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
2.3. | IT MEETS OT |
2.3. | Sophos Threat Hunting Academy |
23.3. | IT Security Workshop |
25.3. | Python Day ONLINE 2021 |
7.4. | Bankovní identita |
22.4. | ALVAO Inspiration Day 2021 |
20.5. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce
3.3. | Zlepšování kontroly kvality díky digitálním nástrojům... |
17.3. | Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení |
18.3. | Jak se dá kouzlit v systémech DMS/ECM? |