facebook LinkedIN LinkedIN - follow

POHODA spolupracuje s MS Dynamics CRM

STORMWARE a Logic point oznamili, že společnost Logic point vyvinula produkt Konektor pro ekonomický systém POHODA a Microsoft Dynamics CRM 2011. Ten zabezpečuje výměnu dat mezi Pohodou a Microsoft Dynamics CRM, takže uživatelé mohou pracovat s oběma systémy jako s jedním integrovaným celkem. Microsoft Dynamics CRM díky Konektoru významně rozšiřuje ekonomický systém POHODA v oblasti nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky a řízení obchodních aktivit firem (CRM). Výhodou je, že platformu Microsoft Dynamics CRM lze využít i pro další firemní aplikace, a může tak řešit i jiné požadavky na informační systém včetně vysoce individuálních. Přínosem tedy nemusí být jen vlastní CRM funkcionalita, nýbrž i další funkce pro efektivní řízení firemních procesů.



Konektor provádí synchronizaci dat mezi Microsoft Dynamics CRM a systémem POHODA. Firmy a kontakty se synchronizují s adresářem Pohody, uživatelé tedy již nemusí udržovat zákaznickou databázi zvlášť v každém systému. Ze systému POHODA lze dále načítat zásoby do Microsoft Dynamics CRM a obchodníci tedy vidí, jaké produkty mohou nabízet, jaké jsou ceny či jaký je stav na skladu. V Microsoft Dynamics CRM mohou kontakty a produkty využít pro vlastní obchodní činnost (vytváření příležitostí, nabídek, aktivit apod.) a jednotlivé příležitosti dovést do fáze přijaté objednávky. Jakmile takovou objednávku označí jako splněnou, přenese ji Konektor volitelně do systému POHODA. Obchodníci díky možnosti kopírování faktur ze systému POHODA do Microsoft Dynamics CRM vidí, jak vypadá fakturace jednotlivých zákazníků, stav uhrazení faktur, ale i plnění obchodního plánu.

 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.