- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
POHODA spolupracuje s MS Dynamics CRM
STORMWARE a Logic point oznamili, že společnost Logic point vyvinula produkt Konektor pro ekonomický systém POHODA a Microsoft Dynamics CRM 2011. Ten zabezpečuje výměnu dat mezi Pohodou a Microsoft Dynamics CRM, takže uživatelé mohou pracovat s oběma systémy jako s jedním integrovaným celkem. Microsoft Dynamics CRM díky Konektoru významně rozšiřuje ekonomický systém POHODA v oblasti nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky a řízení obchodních aktivit firem (CRM). Výhodou je, že platformu Microsoft Dynamics CRM lze využít i pro další firemní aplikace, a může tak řešit i jiné požadavky na informační systém včetně vysoce individuálních. Přínosem tedy nemusí být jen vlastní CRM funkcionalita, nýbrž i další funkce pro efektivní řízení firemních procesů.


Konektor provádí synchronizaci dat mezi Microsoft Dynamics CRM a systémem POHODA. Firmy a kontakty se synchronizují s adresářem Pohody, uživatelé tedy již nemusí udržovat zákaznickou databázi zvlášť v každém systému. Ze systému POHODA lze dále načítat zásoby do Microsoft Dynamics CRM a obchodníci tedy vidí, jaké produkty mohou nabízet, jaké jsou ceny či jaký je stav na skladu. V Microsoft Dynamics CRM mohou kontakty a produkty využít pro vlastní obchodní činnost (vytváření příležitostí, nabídek, aktivit apod.) a jednotlivé příležitosti dovést do fáze přijaté objednávky. Jakmile takovou objednávku označí jako splněnou, přenese ji Konektor volitelně do systému POHODA. Obchodníci díky možnosti kopírování faktur ze systému POHODA do Microsoft Dynamics CRM vidí, jak vypadá fakturace jednotlivých zákazníků, stav uhrazení faktur, ale i plnění obchodního plánu.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |