- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Oracle uvádí Oracle Sales Prospector
Společnost Oracle uvedla na trh Oracle Sales Prospector, novou Social CRM aplikaci navrženou pro zkvalitnění správy vztahů se zákazníky a zvýšení produktivity pracovníků prodeje. Oracle Sales Prospector je prvním představitelem nové třídy aplikací Oracle Social CRM, které využívají kolektivní znalosti a poskytují pracovníkům prodeje rychlejší přístup ke smysluplným tipům na obchodní příležitosti. V intuitivním prostředí ve stylu webu 2.0 identifikuje Oracle Sales Prospector vhodné nabídky pro potenciální zákazníky na základě nákupních vzorců. Oracle Sales Prospector doluje a analyzuje informace napříč interními systémy a veřejnými zdroji informací a doporučuje nejslibnější potenciální zákazníky, identifikuje potenciální reference a analyzuje pravděpodobnost nákupu.


Na základě analytických informací systém vyhodnocuje společnosti s podobnými profily a shromažďuje obchodní informace z podnikových systémů i veřejné domény. Oracle Sales Prospector analyzuje nakoupené produkty a nákupní historii organizací a na základě zjištěných trendů doporučuje vhodné příležitosti, na které se mají obchodní zástupci zaměřit, odhaduje tržby, pravděpodobnost uzavření obchodu a čas potřebný k jeho uzavření.
Centralizace obchodních informací do kolektivního úložiště umožňuje obchodníkům využívat reference a data, která pomohla jejich kolegům uzavřít obchod s podobným nebo podobně uvažujícím zákazníkem. Tento síťový efekt sleduje všechny objednávky od všech zákazníků. S tím, jak se v síti shromáždí více dat, se bude kvalita doporučení postupem času zlepšovat. V důsledku tak platí, že čím víc dat je v systému, tím lepší jsou výsledky, což pochopitelně všem zúčastněným dává motiv síť využívat a plnit vlastními daty.
Aplikace Oracle Sales Prospector je postavena na otevřené, standardizované technologii včetně Oracle Fusion Middleware. Tato aplikace nové generace na podporu produktivity prodeje využívá základnu podnikových společenských sítí a je poskytována jako softwarová služba provozovaná v síti Oracle Grid Computing. Aplikaci Oracle Sales Prospector mohou zákazníci používat samostatně nebo jako doplnění či rozšíření CRM systémů první generace, které byly vyvinuty pro reportování a prognózování. Dá se používat v podstatě s jakýmkoli CRM systémem, například: Siebel CRM, Oracle CRM On Demand, Oracle E-Business Suite a SAP.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |