Oracle uvádí CRM Gadgets for Sales

Společnost Oracle uvedla Oracle CRM Gadgets for Sales – první z nové řady produktů Oracle CRM Gadgets, které poskytují bezpečný přístup k datům a službám podnikových aplikací a dávají uživatelům podmínky pro produktivní práci spojováním osobních informací, internetového obsahu, telefonních konverzací a podnikových dat. Díky jmožnosti kombinovat data z podnikového systému CRM s veřejnými daty z internetu přispívá produkt Oracle CRM Gadgets for Sales k lepší informovanosti obchodníků a hladce spravuje veškerá uživatelská data. Obsažené miniaplikace umožňují přistupovat k podnikovým datům, i když uživatel není připojen k síti, s tím, že se uživatelská data automaticky zaktualizují v okamžiku, kdy software rozpozná přítomnost sítě.



Miniaplikace obsažené v balíku Oracle CRM Gadgets for Sales nabízejí funkce na podporu produktivity soustředěné na klíčové činnosti a data, jež potřebují obchodní profesionálové. Poskytují rychlý přístup k nejdůležitějším podnikovým informacím bez nutnosti spouštět prohlížeč, přihlašovat se nebo procházet několik obrazovek.

 

Produkt Oracle CRM Gadgets for Sales bude zdarma ke stažení pro zákazníky aplikace Oracle CRM s platnou smlouvou. Na nabídku se vztahují určité podmínky a omezení. Produkt Oracle CRM Gadgets for Sales podporuje všechny verze aplikací Oracle Siebel CRM (7.7 a vyšší) a Oracle CRM On Demand, je založen na otevřených průmyslových standardech a lze jej používat prakticky v jakémkoli desktopovém operačním systému a webovém prohlížeči. Hotová integrace s produktem Oracle Contact Center On Demand umožňuje uživatelům při volání z telefonu zaznamenávat informace o hovoru přímo do systému CRM. Z těchto informací pak mohou vycházet obchodní manažeři při analýzách na podporu efektivnějšího řízení organizací.

 

Oracle CRM Gadgets for Sales obsahuje několik funkcí, které pomohou administrátorům se správou a nasazením miniaplikací. Miniaplikace využívají stávající pověření uživatele a aplikační rozhraní. Instalační program této verze umožňuje nasadit miniaplikace z centrálního webu a nástroj Gadget Tune-Up je vyladí pro konkrétní instance a konfigurace zákazníků Siebel CRM bez nutnosti kódování nebo změn nainstalované aplikace Siebel CRM.

Plánované budoucí verze produktu Oracle CRM Gadgets s možnostmi konfigurace v prostředí prohlížeče a vývojovou sadou SDK umožní zákazníkům vytvářet vlastní internetové miniaplikace. K dispozici jsou tyto miniaplikace:

  • My Contacts Gadget: Poskytuje uživatelům jednoduchý prostředek pro vyhledávání a interakci s kontakty z aplikací Siebel CRM nebo Oracle CRM On Demand. Uživatelé mohou klepnutím odeslat e-mail nebo zahájit volání danému kontaktu a také vyhledávat kontakty v různých internetových databázích a společenských sítích.
  • Top Accounts Gadget: Kombinuje údaje o klíčových zákaznících ze systému Siebel CRM nebo Oracle CRM On Demand s obsahem z internetu. Pro přístup k aktuálním zprávám o zákazníkovi uživatele používá zprávy z kapitálového trhu a informační kanály RSS, takže obchodník má přehled o veřejných událostech a informacích, jež mají vliv na jejich zákazníky.
  • Top Deals Gadget: Poskytuje uživatelům v reálném čase přehled o stavu obchodních příležitostí, které mají být uzavřeny v aktuálně vykazovaném období. Uživatelé mohou z počítače snadno monitorovat tok svých zakázek.
  • Search Gadget: Tento vyhledávací nástroj je k dispozici pouze pro aplikaci Siebel CRM a umožňuje jejím uživatelům rychle a snadno vyhledávat data a obsah. Uživatelé mohou prohledávat celou databázi CRM, nebo jen určité dílčí kolekce dat.
  • Oracle Sales Quota Gadget: V reálném čase poskytuje informace o obchodním kanálu v aktuálním čtvrtletí, o čtvrtletním cíli a plnění kvót. I tato miniaplikace je k dispozici pouze pro Siebel CRM.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.