facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Objednávky O2 xDSL pod kontrolou

Společnost Cleverlance vyvinula v rámci projektu ADSL aplikaci pro podporu xDSL služeb pro společnost Telefónica O2, která byla plně začleněna do aplikačního IT portfolia společnosti. Hlavním přínosem nové aplikace je centralizace informací o průběhu zpracování objednávek xDSL a možnost proaktivně reagovat na případné nestandardní chování objednávky dříve, než by si na to začal stěžovat sám zákazník. Aplikace umožňuje přehledně na jednom místě získat detailní informace o stavu a průběhu procesu objednávky, o době strávené na jednotlivých krocích, dovoluje predikci termínu uzavření objednávky, dokáže predikovat a notifikovat pomalý nebo nesprávný průběh zpracování apod.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?