Objednávky O2 xDSL pod kontrolou

Společnost Cleverlance vyvinula v rámci projektu ADSL aplikaci pro podporu xDSL služeb pro společnost Telefónica O2, která byla plně začleněna do aplikačního IT portfolia společnosti. Hlavním přínosem nové aplikace je centralizace informací o průběhu zpracování objednávek xDSL a možnost proaktivně reagovat na případné nestandardní chování objednávky dříve, než by si na to začal stěžovat sám zákazník. Aplikace umožňuje přehledně na jednom místě získat detailní informace o stavu a průběhu procesu objednávky, o době strávené na jednotlivých krocích, dovoluje predikci termínu uzavření objednávky, dokáže predikovat a notifikovat pomalý nebo nesprávný průběh zpracování apod.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?