facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový tematický portál CRM Forum

CRM FórumVydavatelství CCB spustilo nový tematický portál CRM Forum, který je, jak již název napovídá, specializovaný na problematiku řízení vztahů se zákazníky. Portál si klade za cíl seznámit s problematikou CRM širší odbornou veřejnost, přinášet praktické návody, upozorňovat na aktuální trendy v dané oblasti, mapovat trh CRM řešení a představovat zajímavé projekty...



Obsahovou páteř serveru  zatím tvoří 4 samostatné sekce:

  • Diskusní fórum
  • CRM trendy
  • CRM řešení
  • CRM dodavatelé

V budoucnu počítá redakce portálu s jejich rozšířením.
V  hlavní části portálu, tedy v diskusním fóru, odpovídají  na zadané otázky přední dodavatelé CRM řešení na českém trhu. Každý měsíc na nové téma. Aktuálně se vyjadřují k otázce „Jak začít s CRM?“
Formou komentářů se zde mohou do diskuse zapojit i čtenáři a klást vlastní otázky, případně se podělit o své zkušenosti a názory na zavádění CRM řešení. Čtenářské dotazy je možno zaslat také redakci portálu, aby je zařadila k hromadné diskusi.

Mimo diskusní část je součástí portálu také množství odborných článků. Mezi aktuálními příspěvky jsou například články o řízení mikrokampaní, identifikaci zákazníků nebo automatizaci rutinních obchodních postupů. Pod označením xRM se skrývá článek o uplatnění principů CRM ve vztahu nejen k zákazníkům, ale i vztahu podniku k zaměstnancům, úřadu a státu k občanům nebo například nemocnice k pacientům.

Velmi zajímavým článkem je také podrobná analýza českého CRM trhu od Centra pro výzkum informačních systémů, které rozsáhlým průzkumem vyhodnotilo funkcionalitu u 88 CRM systémů .
Více informací naleznete na www.CRMForum.cz

 


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.