Nový mAgent řídí obchodníky přes GPS

Společnost Sunnysoft přichází s novou verzí mobilního řešení mAgent 3.0. Mezi mnoha novými funkcemi je unikátní podpora modulu GPS, což umožňuje k naplánovaným schůzkám, kartě zákazníka a v profilu uživatele zapisovat souřadnice GPS. Slouží to pro přesnou lokalizaci provozoven zákazníků a pro záznam souvisejících činností obchodních zástupců. Podle přesného místa je možné také efektivně plánovat a vyhodnocovat trasy. Důležité je i propojení s navigačním softwarem TomTom, které usnadní obchodníkovi orientaci v terénu a umožní jeho zastupitelnost.



Mezi dalšími novými funkcemi nechybí ani lokalizace dokladů do slovenského jazyka nebo rozšíření funkcí cenotvorby. Zde například jde o možnost definovat slevy, příplatky, typ platby a další. Jde o dnes běžné případy, kdy zákazník získává dané procento slevy při odběru zboží nad určitou částku nebo slevu za platbu v hotovosti.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.