facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové obchodní řešení pro OXALIS

Společnost NetDirect implementovala nové e-business řešení pro firmu OXALIS. Nové obchodní řešení je vystavěno na systému ShopCentrik, který je plně automatizovaně a obousměrně napojen na podnikový systém Helios Orange. Spojení obou systémů snižuje provozní náklady a eliminuje vznik chyb způsobených lidským faktorem. Veškeré obchodní procesy související s e-obchodem jsou řízeny přímo z ERP systému Helios Orange. Mezi výhody řešení patří škála vestavěných marketingových nástrojů, včetně optimalizace pro vyhledávače (SEO) a vyčerpávajících statistik. Ty umožňují vyhodnocování chování návštěvníků a následné přizpůsobování e-shopu jejich potřebám. Vestavěný publikační systém umožňuje pohodlné publikování informací a správu internetového obchodu i firemní webové prezentace v rámci jediného administračního prostředí.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.