Nové nástroje v Pivotal CRM

LLP708.jpgSpolečnost LLP Prague nabídne v rámci řešení Pivotal CRM nástroje pro správu stížností a zpětné vazby (Complaint and feedback management). Integrace nových funkcí je jedním z výsledků akvizice společnosti Respond Group společností CDC Software, jež je výrobcem řešení Pivotal CRM. LLP Prague je výhradním distributorem tohoto řešení v České republice. Řešení společnosti Respond pro správu stížností a zpětné vazby využívá celá řada finančních společností a subjektů státní správy, např. AXA Insurance, Barclays nebo Aegon.

Aplikace je možné nasazovat přes internet a dále je s minimálními náklady spravovat přes webový prohlížeč. Řešení je navíc velmi flexibilní a lze ho nastavit podle individuálních potřeb zákazníka. Funkčnost řešení od Respond Group bude do Pivotal CRM plně zaintegrována od následující verze, jejíž uvedení se plánuje v letošním roce.

 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.