facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové Call Centrum v SmVaK Ostrava

Společnost D3Soft zavedla nové CRM Leonardo Call Centrum a webový přístup pro zákazníky do společnosti Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava. V rámci implementace CRM Leonardo získali pracovníci Call Centra informační podporu pro samostatné vyřizování požadavků zákazníků a bylo podpořeno delegování úkolů v rámci společnosti. Díky novému Call Centru se také minimalizuje počet případů, kdy se zákazník nedovolal nebo jeho požadavek musel být vyřízen ve více krocích. Další novinkou je vytvoření webového přístupu pro korporátní klientelu, která bude moci nahlížet do svých dat. Cílem tohoto samoobslužného komunikačního kanálu je poskytnout možnost kontroly dat využívaných pro fakturaci a snížit tak počet případných reklamací a tedy i potenciálních zdrojů nespokojenosti.



 
  

- PR -

Konec papírování, digitalizujte a usnadněte si práci!

IT Systems 3/2024V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na vývoj digitalizace ve světě peněz, tedy v oblasti finančnictví a pojišťovnictví. Dozvíte se například, proč je aktuální směrnice PSD2 v inovaci online bankovnictví krokem vedle a jak by její nedostatky měla napravit připravovaná PSD3. Hodně prostoru věnujeme také digitalizaci státní správy a veřejného sektoru, která nabírá obrátky.

  

- PR -

Fortinet představil první bezpečné síťové řešení s podporou Wi-Fi 7

FortiAP 441KNový přístupový bod Wi-Fi 7 a 10gigabitový switch s podporou napájení PoE nabízí 2x vyšší rychlost a zvýšenou kapacitu v rámci integrovaného portfolia bezpečných pevných a bez­drá­to­vých řešení společnosti Fortinet.