Nové Call Centrum v SmVaK Ostrava

Společnost D3Soft zavedla nové CRM Leonardo Call Centrum a webový přístup pro zákazníky do společnosti Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava. V rámci implementace CRM Leonardo získali pracovníci Call Centra informační podporu pro samostatné vyřizování požadavků zákazníků a bylo podpořeno delegování úkolů v rámci společnosti. Díky novému Call Centru se také minimalizuje počet případů, kdy se zákazník nedovolal nebo jeho požadavek musel být vyřízen ve více krocích. Další novinkou je vytvoření webového přístupu pro korporátní klientelu, která bude moci nahlížet do svých dat. Cílem tohoto samoobslužného komunikačního kanálu je poskytnout možnost kontroly dat využívaných pro fakturaci a snížit tak počet případných reklamací a tedy i potenciálních zdrojů nespokojenosti.



 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.