facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze Email Marketing

pivotal_crm_704.jpgSpolečnost LLP Prague uvádí na český trh aplikaci Email Marketing 2.0, která funguje jako rozšiřující modul pro řešení Pivotal CRM. Tato aplikace rozšiřuje možnosti využití systému Pivotal CRM v oblasti marketingu, zejména pro personalizaci a posílení vztahů se stávajícími a potencionálními zákazníky nebo pro efektivní řízení a zpracovávání výsledků marketingových kampaní.

Aplikace Email Marketing 2.0 se integruje přímo do systému CRM a plně využívá veškeré jeho možnosti a informační zdroje. Oproti předchozí verzi obsahuje nový editor HTML, který je vestavěný přímo do řešení Pivotal, nové možnosti sledování e-mailů nebo rozšíření možnosti nastavení cílových skupin. Při využití pro realizaci e-mailových kampaní a zpracovávání jejich výsledků umožňuje Email Manager odeslat e-maily přímo z řešení Pivotal s ohledem na nastavené cílové skupiny a filtry, veškeré e-maily personalizuje, eviduje záznamy o přečtení e-mailů, upozorňuje na jejich nedoručení s uvedením důvodu, připojuje relevantní přílohy a lze ho provázat s webovými stránkami společnosti včetně aktualizace údajů přímo v databázi.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.