Nová verze Email Marketing

pivotal_crm_704.jpgSpolečnost LLP Prague uvádí na český trh aplikaci Email Marketing 2.0, která funguje jako rozšiřující modul pro řešení Pivotal CRM. Tato aplikace rozšiřuje možnosti využití systému Pivotal CRM v oblasti marketingu, zejména pro personalizaci a posílení vztahů se stávajícími a potencionálními zákazníky nebo pro efektivní řízení a zpracovávání výsledků marketingových kampaní.

Aplikace Email Marketing 2.0 se integruje přímo do systému CRM a plně využívá veškeré jeho možnosti a informační zdroje. Oproti předchozí verzi obsahuje nový editor HTML, který je vestavěný přímo do řešení Pivotal, nové možnosti sledování e-mailů nebo rozšíření možnosti nastavení cílových skupin. Při využití pro realizaci e-mailových kampaní a zpracovávání jejich výsledků umožňuje Email Manager odeslat e-maily přímo z řešení Pivotal s ohledem na nastavené cílové skupiny a filtry, veškeré e-maily personalizuje, eviduje záznamy o přečtení e-mailů, upozorňuje na jejich nedoručení s uvedením důvodu, připojuje relevantní přílohy a lze ho provázat s webovými stránkami společnosti včetně aktualizace údajů přímo v databázi.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.