CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 28. 11. 2007

NETPROSYS nasadil MS Dynamics CRM

Společnost D3Soft dokončila ve firmě NETPROSYS další implementaci systému Microsoft Dynamics CRM. Prostřednictvím řešení Microsoft Dynamics CRM došlo ve společnosti NETPROSYS k vytvoření ucelené a přehledné databáze informací o zákaznících a tím ke zvýšení kvality jejich obsluhy, zlepšení plánování prodejních kanálů, zjednodušení práce s dokumenty apod. V rámci systému Microsoft Dynamics CRM bude NETPROSYS využívat především moduly Prodej a Služby. Modul prodej umožní využít efektivněji příležitosti, které sledují celý prodejní proces od plánu až po objednávku. Tyto příležitosti jsou datově propojeny se systémem Microsoft Dynamics Navision. Modul Služby bude využíván ke sledování servisních případů od jejich vzniku, přes průběh řešení, až po jejich vyřešení. Zároveň budou moci zákazníci prostřednictvím helpdesku sledovat, v jakém stavu se nachází jejich servisní požadavek.



 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.