Nástroj ANAsurvey pro on-line marketing

Software pro tvorbu dotazníků a jejich on-line hodnocení ANAsurvey včetně hi-tech zařízení pro bezdotykový sběr informací ANApoint představili zástupci firmy Global Business IT z Innovation Parku Jihomoravského inovačního centra. ANAsurvey je on-line systém pro dotazníkové šetření, tvorbu formulářů a získávání zpětné vazby z vnějšího i vnitřního prostředí. Využít ho může každý, koho zajímá zpětná vazba od zákazníků či potenciálních klientů, například ve firmách či veřejné správě. Lze ho použít nejen na interní průzkumy mezi zaměstnanci, ale hlavně na hodnocení akcí, on-line průzkumy, ankety, registrace na eventy, a také pro rychlé zjišťování názorů občanů formou referenda. Umožňuje atraktivní a zábavný způsob sběru informací přes tablety (iPady) či ANApoint. Výsledky průzkumu může zadavatel sledovat on-line i v průběhu sběru dat. Dotazník lze jednoduše vložit na vlastní web nebo při jeho distribuci využít sílu sociálních sítí.



Vytvořit dotazník je v ANAsurvey jednoduché - má intuitivní a jednoduché ovládání v češtině, k dispozici je „Anička“, průvodce a rádce v jednom. Při tvorbě dotazníků je možné využít doporučených otázek i grafických šablon, systém umožňuje vložení multimédií např. obrázků, fotografií či videa.

 

Zpracování dat je pro zadavatele mnohem rychlejší - výsledky má k dispozici on-line v reálném čase „na jeden klik“ v přehledných tabulkách či grafech, a to nejen uvnitř samotné aplikace, ale i v automaticky generovaném a profesionálně strukturovaném reportu ve formátu PDF. Data je možnéstáhnout v běžně dostupných formátech XLS, XML, CSV a HTML a následně editovat v Excelu, SPSS atd. Veškerá komunikace uživatele a systému přes internet je zabezpečená silným šifrováním.

 

Společnost také představila ANApoint, zařízení pro bezdotykový sběr informací od dotazovaných respondentů s mnoha způsoby využití. ANApoint je stylové a elegantní multimediální zařízení s promyšleným designem spojujícím vzhled, funkce a vlastnosti. Lze ho ovládat gesty ruky. Efektivně upoutá pozornost kolemjdoucích svou velikostí, nevšedním tvarem a designem. Lze ho ovšem využít i jako prezentační a designový prvek interiéru doplněný LCD monitorem či televizní obrazovkou, multimediální zařízení či jako marketingový nástroj pro upoutání pozornosti v obchodech.


 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.