CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 17. 12. 2007

Konsolidace klientů při akvizici eBanky

Adastra Corporation přispěla k rychlému postupu při akvizici eBanky společností Raiffeisen Internation Bank-Holding nasazením řešení založeného na systému Purity, které umožnilo konsolidaci (unifikaci a deduplikaci) klientských dat a adres. Systém Purity tyto atributy nejprve vyčistil a ověřil proti referenčním etalonům a následně seskupil do skupin představujících totožného klienta. Sjednocené informace o klientovi jsou přínosem zejména pro konsolidované řízení rizik a pro společnou obchodní strategii, díky které může klientovi, majícímu produkty u obou bankovních subjektů, poskytnout zajímavé výhody týkající se správy jeho stávajícího portfolia produktů či poskytnout zvýhodněné nabídky produktů nových.



Dodané řešení bance poskytuje ještě řadu dalších přínosů jako např:

  • Přesnější cílení kampaní – díky jednoznačnému určení klienta a všech produktů a služeb, které mu nový bankovní subjekt poskytuje, i díky správně identifikované adrese zákazníků
  • Konkrétní podklady pro rozvoj pobočkové sítě a sítě bankomatů – určením adresních bodů a spádových oblastí
  • Snížení bankovních rizik – díky přehledu o bonitě klienta, jeho platební historii a spolehlivosti atd.
  • Základ pro householding – pro budoucí proces identifikace domácnosti

 

Unifikované klientské údaje se tak stávají klíčovými při budování datového skladu a jsou základem jednoho jednotného pohledu na klientská data v rámci celé banky. Konsolidace klientských údajů navíc ukázala na problémy v kvalitě dat a umožní zlepšit a standardizovat metodiky a mechanismy pro pořizování a správu zákaznických dat tak, aby ke vzniku nekvalitních dat dále nedocházelo.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.