- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Konsolidace klientů při akvizici eBanky

Adastra Corporation přispěla k rychlému postupu při akvizici eBanky společností Raiffeisen Internation Bank-Holding nasazením řešení založeného na systému Purity, které umožnilo konsolidaci (unifikaci a deduplikaci) klientských dat a adres. Systém Purity tyto atributy nejprve vyčistil a ověřil proti referenčním etalonům a následně seskupil do skupin představujících totožného klienta. Sjednocené informace o klientovi jsou přínosem zejména pro konsolidované řízení rizik a pro společnou obchodní strategii, díky které může klientovi, majícímu produkty u obou bankovních subjektů, poskytnout zajímavé výhody týkající se správy jeho stávajícího portfolia produktů či poskytnout zvýhodněné nabídky produktů nových.

Dodané řešení bance poskytuje ještě řadu dalších přínosů jako např:
- Přesnější cílení kampaní – díky jednoznačnému určení klienta a všech produktů a služeb, které mu nový bankovní subjekt poskytuje, i díky správně identifikované adrese zákazníků
- Konkrétní podklady pro rozvoj pobočkové sítě a sítě bankomatů – určením adresních bodů a spádových oblastí
- Snížení bankovních rizik – díky přehledu o bonitě klienta, jeho platební historii a spolehlivosti atd.
- Základ pro householding – pro budoucí proces identifikace domácnosti
Unifikované klientské údaje se tak stávají klíčovými při budování datového skladu a jsou základem jednoho jednotného pohledu na klientská data v rámci celé banky. Konsolidace klientských údajů navíc ukázala na problémy v kvalitě dat a umožní zlepšit a standardizovat metodiky a mechanismy pro pořizování a správu zákaznických dat tak, aby ke vzniku nekvalitních dat dále nedocházelo.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |









