- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Konsolidace klientů při akvizici eBanky
Adastra Corporation přispěla k rychlému postupu při akvizici eBanky společností Raiffeisen Internation Bank-Holding nasazením řešení založeného na systému Purity, které umožnilo konsolidaci (unifikaci a deduplikaci) klientských dat a adres. Systém Purity tyto atributy nejprve vyčistil a ověřil proti referenčním etalonům a následně seskupil do skupin představujících totožného klienta. Sjednocené informace o klientovi jsou přínosem zejména pro konsolidované řízení rizik a pro společnou obchodní strategii, díky které může klientovi, majícímu produkty u obou bankovních subjektů, poskytnout zajímavé výhody týkající se správy jeho stávajícího portfolia produktů či poskytnout zvýhodněné nabídky produktů nových.


Dodané řešení bance poskytuje ještě řadu dalších přínosů jako např:
- Přesnější cílení kampaní – díky jednoznačnému určení klienta a všech produktů a služeb, které mu nový bankovní subjekt poskytuje, i díky správně identifikované adrese zákazníků
- Konkrétní podklady pro rozvoj pobočkové sítě a sítě bankomatů – určením adresních bodů a spádových oblastí
- Snížení bankovních rizik – díky přehledu o bonitě klienta, jeho platební historii a spolehlivosti atd.
- Základ pro householding – pro budoucí proces identifikace domácnosti
Unifikované klientské údaje se tak stávají klíčovými při budování datového skladu a jsou základem jednoho jednotného pohledu na klientská data v rámci celé banky. Konsolidace klientských údajů navíc ukázala na problémy v kvalitě dat a umožní zlepšit a standardizovat metodiky a mechanismy pro pořizování a správu zákaznických dat tak, aby ke vzniku nekvalitních dat dále nedocházelo.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce