Konica Minolta implementuje Pivotal CRM

Společnost LLP Prague zahájila implementaci řešení Pivotal CRM v české pobočce společnosti Konica Minolta. Analytická fáze implementace CRM Pivotal začala již v minulém roce, v těchto měsících je CRM systém nasazován v terénu. Spuštění první etapy řešení je plánováno na březen tohoto roku. V průběhu roku 2008 budou následovat další fáze implementace a poté finální spuštění systému. Hlavním důvodem pro implementaci CRM systému Pivotal ve společnosti Konica Minolta je podpora rozvinutí obchodních procesů pro vlastní zaměstnance i partnerské firmy. Systém poskytne vedle analytických nástrojů pro vyhodnocování obchodních případů také plánování a řízení obchodních aktivit a zákaznické báze.



 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.