facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Konica Minolta implementuje Pivotal CRM

Společnost LLP Prague zahájila implementaci řešení Pivotal CRM v české pobočce společnosti Konica Minolta. Analytická fáze implementace CRM Pivotal začala již v minulém roce, v těchto měsících je CRM systém nasazován v terénu. Spuštění první etapy řešení je plánováno na březen tohoto roku. V průběhu roku 2008 budou následovat další fáze implementace a poté finální spuštění systému. Hlavním důvodem pro implementaci CRM systému Pivotal ve společnosti Konica Minolta je podpora rozvinutí obchodních procesů pro vlastní zaměstnance i partnerské firmy. Systém poskytne vedle analytických nástrojů pro vyhodnocování obchodních případů také plánování a řízení obchodních aktivit a zákaznické báze.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.