Konfigurátor CRM řešení SAP

SAP umožní menším českým firmám nakonfigurovat si rozsah CRM řešení

Společnost SAP zpřístupnila českým menším a středním firmám on-line nástroj, který jim umožňuje nakonfigurovat si rozsah řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) podle vlastních potřeb. Současně jim ihned spočítá celkové orientační náklady, které jsou upravené pro české podmínky a zahrnují pořízení hardware, software i implementaci. Cílem nového on-line konfigurátoru je zpřístupnit systémy pro řízení vztahů se zákazníky i firmám, které je dosud nevyužívaly, a urychlit jejich implementaci.



Nový CRM konfigurátor společnosti SAP, který je přístupný přes internet na webové adrese http://www.sap.cz/crm, umožňuje firmám od 20 do 500 zaměstnanců nakonfigurovat si funkční rozsah nástroje pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Ten je součástí systému SAP Business All-in-One a zahrnuje v sobě přednastavené a osvědčené postupy pro oblast marketingu, prodeje, služeb zákazníkům a analytických nástrojů pro podporu rozhodování.

 

CRM konfigurátor se svými možnostmi podobá konfigurátoru řešení SAP Business All-in-One, který společnost SAP zpřístupnila českým firmám v červnu 2008. Ten firmám na základě odvětví, ve kterém působí, zkušeností SAP s podobnými zákazníky a osvědčených postupů navrhne základní balíček řešení. Jeho rozsah je pak rovněž možné dále upravovat odstraněním nebo přidáním obchodních procesů podle potřeb dané firmy.

 

Prostřednictvím CRM konfigurátoru je možné upravovat následující oblasti:

  • Marketing – Umožňuje přizpůsobit marketingové procesy, řídit poptávku zákazníků a zvyšovat návratnost investic v marketingu pomocí funkcí, které umožňují lepší řízení marketingových zdrojů, cílových skupin, kampaní a zájemců.
  • Prodej – Umožňuje získávat nové a rozvíjet a udržovat rentabilní vztahy díky funkcím pro lepší řízení oblastí prodeje, obchodních partnerů, kontaktů, aktivit, zájemců, obchodních akcí a cenotvorby.
  • Servis – Umožňuje ovládat příjmy ze služeb a ziskovost pomocí funkcí pro efektivnější řízení servisních zakázek, smluv, reklamací a vracení produktů, obchodních partnerů zahrnutých do zákaznické základny, záruk a plánování zdrojů.
  • Komunikační centrum – Umožňuje zvýšit loajalitu zákazníků, snižovat náklady a zvyšovat výnosy přeměnou komunikačního centra na strategický dodavatelský kanál pro marketingové, prodejní a servisní činnosti ve všech kontaktních místech. Efektivním způsobem zajišťuje činnosti jako například rozesílání e-mailů, telemarketing, prodej po telefonu, řízení zákaznického servisu a IT podpory.
  • Analytika – Poskytuje přehled v reálném čase o klíčových ukazatelích výkonnosti pro oblast prodeje a marketingu, na základě kterých se je možné se rychleji a účinněji rozhodovat, vytvářet více zájemců a přeměňovat je na obchodní partnery, sledovat obchodní akce a uzavírat více smluv.

 
  

- PR -

I malé firmy jsou terčem kybernetických útoků Jak se jim mohou bránit?

Mnoho drobných podnikatelů a majitelů menších firem si myslí, že kybernetické útoky se jich netýkají. „Proč by si zrovna mě hacker vybíral?“ říkají si, protože věří, že jejich „malý“ byznys není pro útočníky zajímavý. Realita je ale jiná. Malé podnikatelské subjekty, která často nedisponují rozsáhlým řešením kybernetické bezpečnosti, jsou pro hackery naopak snadnějším, a o to atraktivnějším cílem.

  

- PR -

AI už není jen trend, ale potvrzuje svou reálnou sílu v byznysu

Generativní umělá inteligence už není jen experimentem technologických nadšenců, ale stává se významnou součástí fungování firem a organizací. Často se prezentuje marketingovým pozlátkem, ale pokud má fungovat ve složitém světě organizací, nestačí jen začít. Důležité je vybudovat celé zázemí, které jí dá reálnou hodnotu. To je hlavní poselství 22. ročníku technologické konference SOFTECON 2025, kterou pořádala společnost SOFTEC. Akce se zúčastnilo přes 300 odborníků z bank, pojišťoven, telekomunikací i veřejného sektoru.