Komunikační řešení Siemens pro nový hotel

Hotel_siemens_719.jpgFirma Siemens dodala kompletní komunikační řešení do nově otevřeného hotelu Courtyard by Marriott Prague Airport. V nově postaveném hotelu je instalován Siemens komunikační systém HiPath 4000 verze 3.0, který je uzpůsoben až pro 70 digitálních a 300 analogových účastníků. Na 235 pokojích je použit hotelový telefon Opal 1010S a pro administrativní práci se hotel rozhodl využívat digitální telefony optiPoint 500 Economy.

Pro zajištění integrace s hotelovým informačním systémem je komunikační systém HiPath doplněn o server Hotel Advanced zahrnující mimo jiné i služby hlasové pošty. Díky zmíněnému serveru je personál hotelu schopen efektivně zajistit běžnou denní agendu (např. informace typu check-in, check-out, buzení, stav pokoje, přenos příslušného jména hosta, nastavení oprávnění pro telefon apod.).

 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Cenou za nečinnost kolem AI bude stagnace a úbytek talentů

V letním dvojčísle IT Systems se intenzivně věnujeme problematice umělé inteligence, která se ve stále širším rozsahu uplatňuje ve firmách i organizacích veřejného sektoru. A to máme zásadní změny stále ještě před sebou, protože většina firem zatím teprve hledá místa, kde efektivně využít AI, a nenechat se přitom strhnout módními trendy.