facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Komunikační řešení Siemens pro nový hotel

Hotel_siemens_719.jpgFirma Siemens dodala kompletní komunikační řešení do nově otevřeného hotelu Courtyard by Marriott Prague Airport. V nově postaveném hotelu je instalován Siemens komunikační systém HiPath 4000 verze 3.0, který je uzpůsoben až pro 70 digitálních a 300 analogových účastníků. Na 235 pokojích je použit hotelový telefon Opal 1010S a pro administrativní práci se hotel rozhodl využívat digitální telefony optiPoint 500 Economy.

Pro zajištění integrace s hotelovým informačním systémem je komunikační systém HiPath doplněn o server Hotel Advanced zahrnující mimo jiné i služby hlasové pošty. Díky zmíněnému serveru je personál hotelu schopen efektivně zajistit běžnou denní agendu (např. informace typu check-in, check-out, buzení, stav pokoje, přenos příslušného jména hosta, nastavení oprávnění pro telefon apod.).

 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.