- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
Klientský informační systém v SECAR Bohemia
Společnost EMPIRE implementovala u společnosti SECAR Bohemia, provozovatele systému vyhledávání odcizených vozidel SHERLOG, Klientský informační systém pro řízení vztahu se zákazníky. Základem řešení je centralizovaný zákaznický systém s propojením na pobočky SECAR Bohemia a vazbou na zakázkovou kancelář i účetní systém společnosti. Řešení pomáhá společnosti SECAR Bohemia se získáváním přehledu o produktech a službách, které zákazníci využívají, a segmentací zákazníků podle jejich specifických potřeb. Zaměstnanci společnosti SECAR Bohemia využívají při komunikaci se zákazníky centrální úložiště údajů o klientech, ze kterého získají všechny informace potřebné pro individuální řešení požadavků či problémů zákazníků. Pro potřeby účetního oddělení společnosti jsou v systému implementovány rovněž moduly pro evidenci práce, výkaznictví a záznam historie.
Řešení pro řízení vztahů se zákazníky, dodané společnosti SECAR Bohemia, využívá databázi Sybase ASE 12.5 a integrační platformu IBM WebSphere Application Server 6.0. Řešení je připraveno na plnou customizaci podle požadavků zákazníka, integraci dalších modulů a napojení na účetní, ekonomické a další systémy. Řešení EMPIRE pro řízení vtahu se zákazníky jsou určena především pro společnosti, které se, namísto implementace robustního a nákladného CRM systému, soustředí na individuální přístup a poskytování produktů a služeb přesně na míru svým zákazníkům.
Řešení pro řízení vztahů se zákazníky, dodané společnosti SECAR Bohemia, využívá databázi Sybase ASE 12.5 a integrační platformu IBM WebSphere Application Server 6.0. Řešení je připraveno na plnou customizaci podle požadavků zákazníka, integraci dalších modulů a napojení na účetní, ekonomické a další systémy. Řešení EMPIRE pro řízení vtahu se zákazníky jsou určena především pro společnosti, které se, namísto implementace robustního a nákladného CRM systému, soustředí na individuální přístup a poskytování produktů a služeb přesně na míru svým zákazníkům.
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce