facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Klientský informační systém v SECAR Bohemia

Společnost EMPIRE implementovala u společnosti SECAR Bohemia, provozovatele systému vyhledávání odcizených vozidel SHERLOG, Klientský informační systém pro řízení vztahu se zákazníky. Základem řešení je centralizovaný zákaznický systém s propojením na pobočky SECAR Bohemia a vazbou na zakázkovou kancelář i účetní systém společnosti. Řešení pomáhá společnosti SECAR Bohemia se získáváním přehledu o produktech a službách, které zákazníci využívají, a segmentací zákazníků podle jejich specifických potřeb. Zaměstnanci společnosti SECAR Bohemia využívají při komunikaci se zákazníky centrální úložiště údajů o klientech, ze kterého získají všechny informace potřebné pro individuální řešení požadavků či problémů zákazníků. Pro potřeby účetního oddělení společnosti jsou v systému implementovány rovněž moduly pro evidenci práce, výkaznictví a záznam historie.

Řešení pro řízení vztahů se zákazníky, dodané společnosti SECAR Bohemia, využívá databázi Sybase ASE 12.5 a integrační platformu IBM WebSphere Application Server 6.0. Řešení je připraveno na plnou customizaci podle požadavků zákazníka, integraci dalších modulů a napojení na účetní, ekonomické a další systémy. Řešení EMPIRE pro řízení vtahu se zákazníky jsou určena především pro společnosti, které se, namísto implementace robustního a nákladného CRM systému, soustředí na individuální přístup a poskytování produktů a služeb přesně na míru svým zákazníkům.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?