Klientský informační systém v SECAR Bohemia

Společnost EMPIRE implementovala u společnosti SECAR Bohemia, provozovatele systému vyhledávání odcizených vozidel SHERLOG, Klientský informační systém pro řízení vztahu se zákazníky. Základem řešení je centralizovaný zákaznický systém s propojením na pobočky SECAR Bohemia a vazbou na zakázkovou kancelář i účetní systém společnosti. Řešení pomáhá společnosti SECAR Bohemia se získáváním přehledu o produktech a službách, které zákazníci využívají, a segmentací zákazníků podle jejich specifických potřeb. Zaměstnanci společnosti SECAR Bohemia využívají při komunikaci se zákazníky centrální úložiště údajů o klientech, ze kterého získají všechny informace potřebné pro individuální řešení požadavků či problémů zákazníků. Pro potřeby účetního oddělení společnosti jsou v systému implementovány rovněž moduly pro evidenci práce, výkaznictví a záznam historie.

Řešení pro řízení vztahů se zákazníky, dodané společnosti SECAR Bohemia, využívá databázi Sybase ASE 12.5 a integrační platformu IBM WebSphere Application Server 6.0. Řešení je připraveno na plnou customizaci podle požadavků zákazníka, integraci dalších modulů a napojení na účetní, ekonomické a další systémy. Řešení EMPIRE pro řízení vtahu se zákazníky jsou určena především pro společnosti, které se, namísto implementace robustního a nákladného CRM systému, soustředí na individuální přístup a poskytování produktů a služeb přesně na míru svým zákazníkům.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.