- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (22)
- Cloud computing (IaaS) (8)
- Cloud computing (SaaS) (25)
- CRM (48)
- DMS/ECM - správa dokumentů (18)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (66)
- ERP (84)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (77)
- Informační bezpečnost (35)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (24)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce

















Branžové sekce
Partneři webu
Jak aktivovat neaktivní klienty?


Příklad z praxe
Náš klient hledal způsob, jak si udržet sirotky, s nimiž již nějakou dobu nebyl v kontaktu a nenabízel jim žádné služby. Navrhli a připravili jsme proto kampaň na udržení sirotků.Základem byla segmentace zákaznického portfolia sestávající ze shlukové analýzy a dalších statistických technik. Při segmentaci zákaznického portfolia jsme využili komplexní algoritmus zahrnující nejen interní strukturovaná data, ale i poznámky ze systému CRM a další externí nestrukturovaná data. Segmentace zákaznického portfolia ukázala, že sirotci tvoří téměř čtyřicet procent zákazníků. S cílem tento počet snížit byly vytvořeny, připraveny a realizovány dvě kampaně. Komunikačním nástrojem první z nich bylo call centrum, pro nějž jsme připravili všechny dokumenty potřebné pro realizaci i školení a koučink.
Díky dvěma samostatným kampaním dokázala firma obnovit obchodní vztahy s více než padesáti procenty svých sirotků, a zvýšit tak své dlouhodobé finanční výsledky téměř o dvacet procent.
David Slánský
Autor působí jako Director v oddělení Management Consulting ve společnosti KPMG Česká republika.