Integrovaná sada řešení Genesys Advisor

Řešení umožňuje sledování a měření výkonu systému péče o zákazníky

Společnost Genesis uvedla na trh sadu aplikací Genesys Advisor. Jde o integrovanou sadu softwaru pro správu provozního výkonu, která umožňuje sledovat, přizpůsobovat a optimalizovat veškeré operace kontaktního centra. Sada aplikací Genesys Advisor nabízí silnou, pružnou a na funkce bohatou platformu pro vizuální sledování a měření výkonnosti celého systému pro péči o zákazníky – to vše v reálném čase. Děje se tak prostřednictvím řídicího panelu (dashboardu) spustitelného prakticky odkudkoli – ze samotného kontaktního centra, ze zasedací místnosti i z terénu prostřednictvím mobilního zařízení s přístupem k internetu.



Všechny aplikace sady Genesys Advisor jsou založeny na tzv. konceptu Visual Real-Time Management (Visual RTM). Ten pomáhá pracovníkům péče o zákazníky lépe porozumět problémům, přistupovat k širší paletě interních zdrojů, okamžitě reagovat a lépe využívat stávajících poznatků. Softwarová sada Genesys Advisor nabízí:

  • Vizualizaci: Pomáhá sledovat informace, poznávat a proniknout k jádru vyvstávajících problémů. Výkonnost kontaktního centra mohou sledovat pracovníci na všech úrovních.
  • Spolupráci: Pomáhá vytvořit normalizovaný proces, v rámci něhož je možné využít všech dostupných informací a znalostí ke konkrétním aktivitám řízení celého systému. Všechny výkonnostní problémy jsou viditelné všem v rámci pracovních týmů. To umožňuje dosáhnout lepší spolupráce a koordinace těchto aktivit na základě přístupu ke stejným informacím a metrikám.
  • Rozhodování: S využitím řídicího panelu dynamického kontaktního centra je možné jednat na základě získaných informací a optimalizovat tak provoz a využití dostupných zdrojů při dosažení kýžených výsledků – to vše prostřednictvím jediné univerzální aplikace.
  • Zkušenosti: Umožňuje uživatelům v reálném čase rychle využít zkušeností z jejich předchozích činností.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.