facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Integrovaná sada řešení Genesys Advisor

Řešení umožňuje sledování a měření výkonu systému péče o zákazníky

Společnost Genesis uvedla na trh sadu aplikací Genesys Advisor. Jde o integrovanou sadu softwaru pro správu provozního výkonu, která umožňuje sledovat, přizpůsobovat a optimalizovat veškeré operace kontaktního centra. Sada aplikací Genesys Advisor nabízí silnou, pružnou a na funkce bohatou platformu pro vizuální sledování a měření výkonnosti celého systému pro péči o zákazníky – to vše v reálném čase. Děje se tak prostřednictvím řídicího panelu (dashboardu) spustitelného prakticky odkudkoli – ze samotného kontaktního centra, ze zasedací místnosti i z terénu prostřednictvím mobilního zařízení s přístupem k internetu.



Všechny aplikace sady Genesys Advisor jsou založeny na tzv. konceptu Visual Real-Time Management (Visual RTM). Ten pomáhá pracovníkům péče o zákazníky lépe porozumět problémům, přistupovat k širší paletě interních zdrojů, okamžitě reagovat a lépe využívat stávajících poznatků. Softwarová sada Genesys Advisor nabízí:

  • Vizualizaci: Pomáhá sledovat informace, poznávat a proniknout k jádru vyvstávajících problémů. Výkonnost kontaktního centra mohou sledovat pracovníci na všech úrovních.
  • Spolupráci: Pomáhá vytvořit normalizovaný proces, v rámci něhož je možné využít všech dostupných informací a znalostí ke konkrétním aktivitám řízení celého systému. Všechny výkonnostní problémy jsou viditelné všem v rámci pracovních týmů. To umožňuje dosáhnout lepší spolupráce a koordinace těchto aktivit na základě přístupu ke stejným informacím a metrikám.
  • Rozhodování: S využitím řídicího panelu dynamického kontaktního centra je možné jednat na základě získaných informací a optimalizovat tak provoz a využití dostupných zdrojů při dosažení kýžených výsledků – to vše prostřednictvím jediné univerzální aplikace.
  • Zkušenosti: Umožňuje uživatelům v reálném čase rychle využít zkušeností z jejich předchozích činností.

 
  

- PR -

Modernizace síťové infrastruktury ČPP Arény v Hradci Králové

Mountfield HK, a.s. je extra­li­go­vý hokejový klub sídlící v Hradci Králové. Lední hokej se na území města hraje od roku 1926, kdy byl založen Bruslařský klub Hradec Králové. Jeho novodobá historie se začala psát v roce 2013, kdy se pod Bílou věž vrátila nejvyšší domácí hokejová soutěž. Hokej je v Hradci Králové velmi populární a klub má širokou fanouškovskou základnu.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.