facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 26. 11. 2008

Implementace myCASH ve společnosti QANTO CZ

Společnost KVADOS zahájila implementaci svého informačního systému myCASH v síti prodejen QANTO CZ v České republice. Prodejny jsou zaměřeny na maloobchodní prodej potravinářského zboží. Nasazení informačního systému myCASH ve všech 17 prodejnách QANTO CZ v České republice bude ukončeno v průběhu listopadu 2008. myCASH je platební řešení pro jednotlivé prodejny i rozsáhlé maloobchodní sítě. myCASH umožňuje pokladním terminálům v prodejnách QANTO plně využít ovládání dotykovými displeji. Speciálně pro vertikálu rychloobrátkového potravinářského zboží bylo zjednodušeno ovládací menu, přidána podpora speciálních čárových kódů do kterých jsou zakomponované rozšířené informace o hmotnosti a ceně zboží, ale také aplikována plná podpora platebních terminálů mezinárodní společnosti Global Payments Europe.

Produkt myCASH je vyvinut na technologiích společnosti Microsoft .NET a využívá MS SQL databázi. Řešení myCASH bude již v letošním roce dostupné v jazykových verzích pro trh na Slovensku a v Polsku. Aktuálně jsou k dispozici oborové verze pro elektro, knihkupectví, prodej potravin a drogerie a připravují se další oborové varianty.

 
  

- PR -

Modernizace síťové infrastruktury ČPP Arény v Hradci Králové

Mountfield HK, a.s. je extra­li­go­vý hokejový klub sídlící v Hradci Králové. Lední hokej se na území města hraje od roku 1926, kdy byl založen Bruslařský klub Hradec Králové. Jeho novodobá historie se začala psát v roce 2013, kdy se pod Bílou věž vrátila nejvyšší domácí hokejová soutěž. Hokej je v Hradci Králové velmi populární a klub má širokou fanouškovskou základnu.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.