Hostované řešení pro call centra

Společnost Cleverlance Enterprise Solutions přichází na trh s hostovaným řešením pro call centra a kontaktní centra. Clever Call Center je modulová hostovaná aplikace, která přináší výraznou přidanou hodnotu ve formě zvýšení kapacity call centra bez potřeby nabírat nové operátory. Řešení Clever Call Center je možné zakoupit i jako nehostovanou verzi, implementovanou na hardware zákazníka. Zájemce má možnost si nejdřív vyzkoušet provoz zdarma až po dobu 3 měsíců, porovnat dosažené výsledky a teprve pak se rozhodnout. Další výhodou je cena - jde o řešení bez investic, pouze s měsíčními náklady za reálné využívání příslušného počtu licencí.



Součástí Clever Call Center je e-mailové řešení, které umožňuje automatickou distribuci e-mailů (web formulářů, faxů, sms, dopisů) dle jejich obsahu na příslušné operátory v závislosti na jejich dovednostech. Zákazník získává 100 % kategorizaci netelefonní komunikace a může tak lépe poznat obchodní chování svých klientů. Konkurenční výhodou je práce s uživatelským editorem, který umožňuje zákazníkovi velmi rychle reagovat na změny na trhu nebo na neočekávané situace.

 

Řešení Clever Call Center respektuje jednoduchost obsluhy a maximální efektivitu práce jejich uživatelů. Kontaktní centrum je prakticky nezávislé na podpoře interního IT nebo ze strany dodavatele. Výsledkem je výrazná úspora finančních nákladů a času potřebných na provedení žádoucích změn.

 

Více informací najdete na www.clevercallcentrum.cz nebo na www.cleverlance.cz.


 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.