Hostované řešení pro call centra

Společnost Cleverlance Enterprise Solutions přichází na trh s hostovaným řešením pro call centra a kontaktní centra. Clever Call Center je modulová hostovaná aplikace, která přináší výraznou přidanou hodnotu ve formě zvýšení kapacity call centra bez potřeby nabírat nové operátory. Řešení Clever Call Center je možné zakoupit i jako nehostovanou verzi, implementovanou na hardware zákazníka. Zájemce má možnost si nejdřív vyzkoušet provoz zdarma až po dobu 3 měsíců, porovnat dosažené výsledky a teprve pak se rozhodnout. Další výhodou je cena - jde o řešení bez investic, pouze s měsíčními náklady za reálné využívání příslušného počtu licencí.



Součástí Clever Call Center je e-mailové řešení, které umožňuje automatickou distribuci e-mailů (web formulářů, faxů, sms, dopisů) dle jejich obsahu na příslušné operátory v závislosti na jejich dovednostech. Zákazník získává 100 % kategorizaci netelefonní komunikace a může tak lépe poznat obchodní chování svých klientů. Konkurenční výhodou je práce s uživatelským editorem, který umožňuje zákazníkovi velmi rychle reagovat na změny na trhu nebo na neočekávané situace.

 

Řešení Clever Call Center respektuje jednoduchost obsluhy a maximální efektivitu práce jejich uživatelů. Kontaktní centrum je prakticky nezávislé na podpoře interního IT nebo ze strany dodavatele. Výsledkem je výrazná úspora finančních nákladů a času potřebných na provedení žádoucích změn.

 

Více informací najdete na www.clevercallcentrum.cz nebo na www.cleverlance.cz.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.