facebook LinkedIN LinkedIN - follow

GTS Novera zvolila řešení od Algotechu

Nový nahrávací systém zákaznického call centra

Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera inovoval nahrávací systém zákaznického call centra. Jako dodavatel byla vybrána společnost Algotech, která nahradila stávající aplikaci novým systémem NICE Call Focus III. Algotech nyní poskytuje v rámci servisní smlouvy společnosti GTS Novera kompletní podporu technologií využívaných pro telefonii a kontaktní centrum. Nasazením nového nahrávacího systému NICE Call Focus III výrobce NICE Systems byla rozšířena kapacita nahrávacích linek dohledového centra společnosti GTS Novera až o 30 %. Výhodou systému je i možnost jeho další rozšiřitelnosti v případě budoucích potřeb. Systém je založen na platformě INTEL PC a pracuje v operačním prostředí Windows.

 
  

- PR -

ERP v cloudu

Je skutečně pro každou firmu?


Chcete držet krok s dobou a zvažujete přechod na cloudový ERP systém? Není divu. Cloudová řešení jsou bezpochyby trendem a umožňují firmám rychleji rea­go­vat na změny a nové výzvy, kterým musí v dynamickém a neustále se proměňujícím světě podnikání čelit.

  

- PR -

Fortinet představil první bezpečné síťové řešení s podporou Wi-Fi 7

FortiAP 441KNový přístupový bod Wi-Fi 7 a 10gigabitový switch s podporou napájení PoE nabízí 2x vyšší rychlost a zvýšenou kapacitu v rámci integrovaného portfolia bezpečných pevných a bez­drá­to­vých řešení společnosti Fortinet.