facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Genesys představuje Voice Platform 8

Nová generace softwaru pro obsluhu zákazníků prostřednictvím call center

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, představuje Genesys Voice Platform 8 (GVP 8) – novou generaci softwarového řešení pro interaktivní obsluhu zákazníků (IVR) určenou pro firemní call centra. Osmou verzi lze považovat za přelomovou zejména díky výraznému zvýšení uživatelského komfortu. Funkce samoobslužného call centra – známé vymačkávání voleb na telefonu – jsou sladěny s asistenčními funkcemi, které umožňují operátorům call centra obsloužit zákazníky osobně. K tomu jsou využity výlučně otevřené standardy a veškeré hlasové služby jsou integrovány do všech systémů pro obsluhu zákazníků.



GVP 8 je pevně navázáno na protokol SIP (Session Initiation Protocol) a softwarové řešení inteligentní obsluhy zákazníků, takzvaný intelligent Customer Front Door (iCFD). Platforma GVP těsně propojuje všechny klíčové technologie, jako je protokol SIP, webová integrace a software pro zabezpečení hlasu. Navíc poskytuje jednotné vývojové prostředí pro kontaktní centra, která využívají platformu Customer Interaction Management (CIM) společnosti Genesys.

 

Ke klíčovým funkcím platformy GVP 8 patří:

  • Zabudovaná integrace pro řešení intelligent Customer Front Door (iCFD) iCFD je sada řešení zaměřená na rozšíření možností komunikace se zákazníky a jejich obsluhu. Pomocí informací z různých zdrojů – podnikových systémů a kontaktního centra – a preferencí zákazníka inteligentně směruje hovor na nejvhodnější službu, ať už samoobslužnou nebo asistovanou. Všechny tyto informace se centralizují, takže manažer se může rozhodnout o dalším způsobu nabídnutí služeb.
  • GVP 8 podporuje osvědčené otevřené standardy platforem pro samoobslužné hlasové služby Toto řešení podporuje v zásadě všechny klíčové otevřené standardy a důležité aplikace včetně řešení VXML, CCXML, SIP, VoIP, IP PBXs, bran a softwarových ústředen, technologie virtuálního podržení hovoru zákazníků čekajících ve frontě, video aplikací, zabezpečení a biometriky hlasu, a je kompatibilní téměř s každým důležitým hardwarem a softwarem třetích stran.
  • GVP 8 nabízí integrovanou podporu protokolu SIP Platforma GVP 8 využívá integrace produktů Genesys a serveru SIP Server k připojení do největšího množství prostředí VoIP ze všech konkurenčních platforem, a to včetně řešení Alcatel-Lucent, Nortel CS2k, Avaya, Cisco CCM, Siemens 8000, Audiocodes, Paraxip, Cisco Gateways, Open IN a dalších.
  • Víceuživatelské řešení pro velké podniky a poskytovatele služeb Platforma GVP podporuje práci ve víceuživatelském prostředí – několik podniků tedy může sdílet společnou platformu, k níž mají přístup prakticky odkudkoli. Tuto funkci ocení zejména poskytovatelé softwaru jako služby a správy služeb.
  • Integrované vývojové prostředí „Composer“ Platforma GVP 8 zahrnuje i vývojovou konzolu pro vývoj dalších aplikací. Jde o jednotné vývojové prostředí pro správu komunikace se zákazníky. Vývojáři a zákazníci tak mohou snadno a rychle vytvářet nové strategie pro směrování hovorů a vytvářet nové komunikační procesy. Na jejich základě mohou lépe porozumět kontextu komunikace se zákazníky.
  • Společná platforma pro uživatele řešení GVP i Voice Genie Společnost Genesys také nabídla společnou platformu nové generace, která spojuje její dvě základní řady hlasových platforem – Voice Genesys a GVP – do jediného systému.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.