eWay System přichází s akční nabídkou

Společnost eWay System přichází s akční nabídkou slev na CRM systém eWay CRM 3.0 ve výši 1900 Kč na jednu pořízenou uživatelskou licenci. Firmy tak mohou ušetřit až několik desítek tisíc korun. Akce je určena zejména pro menší a střední firmy, které nemají CRM systém a často používají zastaralé systémy nebo excelovské tabulky. eWay CRM 3.0 je aplikace plně integrovaná do důvěrně známého prostředí Microsoft Outlook.



Sleva ve výši 1900 korun na každého uživatele se vztahuje na nákup systému eWay CRM 3.0 . eWay-CRM je informační systém v rámci Microsoft Outlook pro malé a střední firmy, které poskytují služby na základě projektového řízení. Jedná se o kombinaci CRM (customer relationship management), PPM (project portfolio management) a jednoduchého DMS (document management system).

 

eWay 3.0 je aplikace, která má propracovaný systém pro řízení projektů včetně plné podpory workflow, bezpečnostní politiky a vylepšené agendy pro vedení obchodních aktivit. Je plně integrovaná v prostředí Microsoft Outlook a obsahuje i reportovací modul. Velkou výhodou eWay 3.0 je stabilita systému a ovládání z jednotného rozhraní Microsoft Outlook.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.