- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Europe Calling využívá systém ReDat
Společnost RETIA, producent speciální elektroniky, vojenských elektronických aplikací a záznamových systémů, implementovala systém ReDat, který zajišťuje komplexní řešení záznamu hlasu pro provoz kontaktního centra společnosti Europe Calling. Instalací systému ReDat je u Europe Calling řešen záznam hovorů na VoIP technologii Ericsson, včetně CTI integrace se systémem Solidus eCare a API rozhraním. Právě implementace API rozhraní v budoucnosti zajistí další rozvoj a integraci systému v rámci společnosti Europe Calling. Flexibilita systému ReDat umožní společnosti EuropeCalling využívat jednotné řešení pro TDM technologie i moderní VoIP systémy i v nově otevíraných kontaktních centrech.

Záznamová jednotka ReDat funguje jako univerzální řešení, které zaznamenává a archivuje hovory, které mohou být i kriticky důležité. Pomocí systému ReDat lze hodnotit práci agentů v call centrech, efektivně provádět tzv. storage management, což je správa rozsáhlých a dlouhodobých archívů telefonních záznamů na páskových médiích, a také analyzovat jednotlivé hovory.
Mezi hlavní výhody záznamového systému ReDat patří:
- Kompatibilita s nejrozšířenějšími telekomunikačními systémy
- Komplexnost řešení kombinující VoIP i klasické telekomunikační systémy, rádiové sítě a obrazovky počítačů
- Široké možnosti integrace s nejrůznějšími CTI servery, informačními systémy a dalšími uživatelskými aplikacemi
- Vícejazyčná podpora
- Propracovaný archivační a hodnotící management
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |









