facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Europe Calling využívá systém ReDat

Společnost RETIA, producent speciální elektroniky, vojenských elektronických aplikací a záznamových systémů, implementovala systém ReDat, který zajišťuje komplexní řešení záznamu hlasu pro provoz kontaktního centra společnosti Europe Calling. Instalací systému ReDat je u Europe Calling řešen záznam hovorů na VoIP technologii Ericsson, včetně CTI integrace se systémem Solidus eCare a API rozhraním. Právě implementace API rozhraní v budoucnosti zajistí další rozvoj a integraci systému v rámci společnosti Europe Calling. Flexibilita systému ReDat umožní společnosti EuropeCalling využívat jednotné řešení pro TDM technologie i moderní VoIP systémy i v nově otevíraných kontaktních centrech.



Záznamová jednotka ReDat funguje jako univerzální řešení, které zaznamenává a archivuje hovory, které mohou být i kriticky důležité. Pomocí systému ReDat lze hodnotit práci agentů v call centrech, efektivně provádět tzv. storage management, což je správa rozsáhlých a dlouhodobých archívů telefonních záznamů na páskových médiích, a také analyzovat jednotlivé hovory.

 

Mezi hlavní výhody záznamového systému ReDat patří:

  • Kompatibilita s nejrozšířenějšími telekomunikačními systémy
  • Komplexnost řešení kombinující VoIP i klasické telekomunikační systémy, rádiové sítě a obrazovky počítačů
  • Široké možnosti integrace s nejrůznějšími CTI servery, informačními systémy a dalšími uživatelskými aplikacemi
  • Vícejazyčná podpora
  • Propracovaný archivační a hodnotící management

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?