- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (49)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Europe Calling využívá systém ReDat
Společnost RETIA, producent speciální elektroniky, vojenských elektronických aplikací a záznamových systémů, implementovala systém ReDat, který zajišťuje komplexní řešení záznamu hlasu pro provoz kontaktního centra společnosti Europe Calling. Instalací systému ReDat je u Europe Calling řešen záznam hovorů na VoIP technologii Ericsson, včetně CTI integrace se systémem Solidus eCare a API rozhraním. Právě implementace API rozhraní v budoucnosti zajistí další rozvoj a integraci systému v rámci společnosti Europe Calling. Flexibilita systému ReDat umožní společnosti EuropeCalling využívat jednotné řešení pro TDM technologie i moderní VoIP systémy i v nově otevíraných kontaktních centrech.


Záznamová jednotka ReDat funguje jako univerzální řešení, které zaznamenává a archivuje hovory, které mohou být i kriticky důležité. Pomocí systému ReDat lze hodnotit práci agentů v call centrech, efektivně provádět tzv. storage management, což je správa rozsáhlých a dlouhodobých archívů telefonních záznamů na páskových médiích, a také analyzovat jednotlivé hovory.
Mezi hlavní výhody záznamového systému ReDat patří:
- Kompatibilita s nejrozšířenějšími telekomunikačními systémy
- Komplexnost řešení kombinující VoIP i klasické telekomunikační systémy, rádiové sítě a obrazovky počítačů
- Široké možnosti integrace s nejrůznějšími CTI servery, informačními systémy a dalšími uživatelskými aplikacemi
- Vícejazyčná podpora
- Propracovaný archivační a hodnotící management
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce