- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
CRM řešení pro řízení retailových procesů
Infor uvádí nejnovější verzi Infor CRM Epiphany Outbound Marketing
Společnost Infor oznámila nejnovější verzi Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1, řešení pro aktivní marketing s odvětvově specifickými funkcionalitami. Tato verze umožňuje obchodním společnostem rychle zavést událostně řízené kampaně, které měřitelným způsobem zvyšují prodej a loajalitu zákazníků. Nejnovější verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing generuje nabídky iniciované událostmi v reálném čase, jež podporují cíle kampaně prostřednictvím integrace dat mezi marketingovým procesem a událostně řízeným systémem.


Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 také poskytuje funkcionality k realizaci částí kampaní v různém čase, což je obzvláště důležité při vícefázových kampaních prostřednictvím různých komunikačních kanálů, kdy je klíčové udržet maximální interakci se zákazníkem po celý životní cyklus kampaně. Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 transformuje e-mailový marketing do javovské architektury a integruje některé inovace jako např. SMTP pipelining, SMPT autentifikace, SPF a Sender-ID podporu, pravidla pro příchozí e-maily a další.
Další funkcionality Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 zahrnují:
- Schopnost identifikovat aktuálně potřebnou zákaznickou interakci
- Detailní výkazy statistických metrik pro každý zákaznický segment s cílem určit účinnost kampaně
- Lepší opakovaná použitelnost komponent, jako jsou zákaznické segmenty a přístupy, k rychlejšímu vytváření kampaní a dosažení vyšší efektivity
- Konfigurace závislostí mezi požadavky tak, aby se předešlo zápisu nekompletních dat do databáze
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |