Cetelem nasadil Campaign Management

Společnost Cetelem, nebankovní finanční instituce poskytující spotřebitelské úvěry, oslovuje své klienty novými obchodními a marketingovými nabídkami pomocí řešení Campaign Management společnosti Adastra. Výhodou systému je efektivnější zacílení na konkrétní skupinu zákazníků. Zatímco dříve společnost Cetelem dokázala připravit a spustit omezený počet kampaní denně, není v současnosti limitována jakýmkoliv počtem generovaných kampaní a výběr cílové skupiny provádějí sami členové marketingového týmu přes grafické rozhraní aplikace bez jakékoli podpory oddělení IT.



Implementace řešení Campaing Managementu přinesla Cetelemu následující výhody:

  • Zlepšení řízení a vyhodnocování obchodní komunikace s klienty
  • Snadný výběr klientů podle mnoha uživatelsky definovaných kritérií/parametrů
  • Efektivní obesílání klientů, ke kterému přispěla pokročilá segmentace založená na metodách data miningu (plošné kampaně i kampaně na velmi úzké cílové skupiny)
  • Pravidelné a jednoduché/transparentní vyhodnocování kampaní
  • Propojení informací o komunikaci s klientem a aplikací pro Call Centrum – záznamy o oslovení klienta jsou dostupné operátorům call centra včetně vzhledu zaslaného dopisu, a proto může operátor operativně přizpůsobit rozhovor s klientem podle typu zaslaného dopisu

Jádro řešení Campaign Managementu ve společnosti Cetelem tvoří datový sklad, který obsahuje vrstvu, do níž se s denní periodicitou ukládají klientská data včetně úvěrových případů. S daty v této vrstvě pak pracuje aplikace Campaign Management, která umožňuje podle více než 80 kritérií vybírat vhodné klienty, obesílat je nabídkami a následně vyhodnocovat jak chování klientů, tak efektivnost jednotlivých kampaní.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.