facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Cetelem nasadil Campaign Management

Společnost Cetelem, nebankovní finanční instituce poskytující spotřebitelské úvěry, oslovuje své klienty novými obchodními a marketingovými nabídkami pomocí řešení Campaign Management společnosti Adastra. Výhodou systému je efektivnější zacílení na konkrétní skupinu zákazníků. Zatímco dříve společnost Cetelem dokázala připravit a spustit omezený počet kampaní denně, není v současnosti limitována jakýmkoliv počtem generovaných kampaní a výběr cílové skupiny provádějí sami členové marketingového týmu přes grafické rozhraní aplikace bez jakékoli podpory oddělení IT.



Implementace řešení Campaing Managementu přinesla Cetelemu následující výhody:

  • Zlepšení řízení a vyhodnocování obchodní komunikace s klienty
  • Snadný výběr klientů podle mnoha uživatelsky definovaných kritérií/parametrů
  • Efektivní obesílání klientů, ke kterému přispěla pokročilá segmentace založená na metodách data miningu (plošné kampaně i kampaně na velmi úzké cílové skupiny)
  • Pravidelné a jednoduché/transparentní vyhodnocování kampaní
  • Propojení informací o komunikaci s klientem a aplikací pro Call Centrum – záznamy o oslovení klienta jsou dostupné operátorům call centra včetně vzhledu zaslaného dopisu, a proto může operátor operativně přizpůsobit rozhovor s klientem podle typu zaslaného dopisu

Jádro řešení Campaign Managementu ve společnosti Cetelem tvoří datový sklad, který obsahuje vrstvu, do níž se s denní periodicitou ukládají klientská data včetně úvěrových případů. S daty v této vrstvě pak pracuje aplikace Campaign Management, která umožňuje podle více než 80 kritérií vybírat vhodné klienty, obesílat je nabídkami a následně vyhodnocovat jak chování klientů, tak efektivnost jednotlivých kampaní.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.