CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 29. 10. 2007

Červené konto PS na systému EMPIRE

EMPIRE_24x7_744.jpgSpolečnost EMPIRE rozšířila funkcionalitu elektronického bankovnictví Poštovní spořitelny o možnost provozu a obsluhy tzv. Červeného konta. Spořicí účet Poštovní spořitelny umožňuje výhodné zhodnocení volných finančních prostředků. Zavedení nového bankovního produktu – Červeného konta – bylo realizováno úpravou systému EMPIRE MIDDLEWARE 24x7 a operátorské aplikace pro mobilní bankovnictví. Prostřednictvím systému EMPIRE MIDDLEWARE 24x7 integruje Poštovní spořitelna své elektronické obchodní kanály (internetové a mobilní bankovnictví) s transakčními systémy. Nový typ účtu ovládají klienti Poštovní spořitelny prostřednictvím internetového, telefonického i mobilního bankovnictví, které pro Poštovní spořitelnu již dříve připravila společnost EMPIRE.

 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Jak ušetřit 50 % času vaší mzdové účetní?

Seznamte se s Emmou


Každý začátek roku je pro mzdovou účetní noční můrou. Desítky zaměstnanců nosí daňová prohlášení často neúplná nebo špatně vyplněná. Mzdová účetní je musí opravovat, znovu se zaměstnanci podepisovat a také archivovat. Když se k tomu přidají nové žádosti o slevy na děti nebo žádosti o vrácení daní v rámci ročního zúčtování daně, tráví mzdová účetní velké množství času zcela zbytečnou administrativou. Právě proto vznikla Emma – webová aplikace, která proměňuje mzdovou agendu v jednoduchou a přehlednou digitální zkušenost. Vyvinuli ji v TPA proto, aby ušetřila čas, nervy a hromady papíru.