CRM systémy, Aktuality -> IT Projekty - 29. 10. 2007

Červené konto PS na systému EMPIRE

EMPIRE_24x7_744.jpgSpolečnost EMPIRE rozšířila funkcionalitu elektronického bankovnictví Poštovní spořitelny o možnost provozu a obsluhy tzv. Červeného konta. Spořicí účet Poštovní spořitelny umožňuje výhodné zhodnocení volných finančních prostředků. Zavedení nového bankovního produktu – Červeného konta – bylo realizováno úpravou systému EMPIRE MIDDLEWARE 24x7 a operátorské aplikace pro mobilní bankovnictví. Prostřednictvím systému EMPIRE MIDDLEWARE 24x7 integruje Poštovní spořitelna své elektronické obchodní kanály (internetové a mobilní bankovnictví) s transakčními systémy. Nový typ účtu ovládají klienti Poštovní spořitelny prostřednictvím internetového, telefonického i mobilního bankovnictví, které pro Poštovní spořitelnu již dříve připravila společnost EMPIRE.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.