Nové řešení pro reklamní průmysl

Společnost ATOLLON přináší na český trh nový komplexní systém Atollon Promotion Agencies Management. Je postaven na nenovějších technologiích Web 2.0 a vícevrstvé architektuře a spojuje v sobě tři klíčové systémy: Atollon Lagoon pro týmovou spolupráci a komunikaci, Atollon Shark pro řízení obchodu i marketingu a Atollon Workshop pro finanční a operativní řízení projektů. Atollon Promotion Agencies Management nachází uplatnění v široké škále organizací – od reklamních a PR agentur přes interaktivní media až po tištěná média a vydavatelské domy. Zahrnuje v sobě nástroje pro obchodníky, projektové i account manažery a tvůrčí pracovníky.



Řešení společnosti ATOLLON jsou stavěna na míru agenturám podporujícím své klienty při dosahování co nejlepších výsledků a zároveň plně přizpůsobitelná na míru firmám i rozličným rolím jejich pracovníků. Právě propojení klíčových oblastí pomáhá posílit synergický efekt spolupráce, identifikovat případné slabiny a zefektivnit provoz celé společnosti.

 

Z přínosů pro různé skupiny uživatelů:

  • Vedení společnosti získává silný nástroj přinášející informace nutné pro včasné rozhodování – od hodnocení úspěšnosti obchodu, efektivity realizace projektů až například po zjištění spokojenosti zákazníků se servisem, který interní zaměstnanci a externí spolupracovníci svým zákazníkům poskytují.
  • Projektoví manažeři těží ze snadnějšího a přehlednějšího řízení projektů díky široké paletě nástrojů – od tzv. měkkých, jako je například řízení vztahů se zákazníky, až po tvrdé, jako je kupříkladu finanční hodnocení projektu.
  • Obchodníci mají vždy při ruce nástroje ke své úspěšné obchodní činnosti. Díky propojenosti se systémem řízení projektů mají k dispozici ucelenou informaci nutnou pro zodpovědné rozhodování při jednání o nových i stávajících obchodních případech.
  • Tvůrčí pracovníci dostávají do rukou nové vnitrofiremní komunikační prostředky. Mohou ale zároveň efektivněji vykazovat svou práci i náklady – tato (pro ně jistě méně atraktivní) činnost je jim maximálně usnadněna a zautomatizována tak, aby zabírala minimum času i sil.
  • Administrátoři IT mají usnadněnou činnost zejména díky vysoké integrovanosti všech funkcí systému. Nemusí tak již spravovat 3 až 5 samostatných řešení a jejich propojení, která dříve sotva zabezpečila to samé, co nyní zvládne jediný systém.

 

Řešení společnosti ATOLLON mohou být provozována jako služba přístupná prostřednictvím zabezpečeného internetového připojení, nebo je lze instalovat přímo ve společnosti v rámci její IT infrastruktury. Více informací o nabídce: www.atollon.cz/cs/products.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.