facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Vize budoucnosti obchodní komunikace

Společnost Avaya představila svou vizi budoucnosti komunikací a plán, který integruje produkty a služby nedávno získané Nortel Enterprise Solutions do nového standardu obchodní komunikace. Vize společnosti Avaya je založena na otevřených komunikačních standardech, podporující podnikové systémy a efektivní kontextové komunikaci v reálném čase. Díky použití Session Initiation Protocol (SIP) mohou velké i malé organizace průběžně nasazovat nové funkce a zároveň chránit stávající investice do komunikací. Koncept systémů, podporujících obchodní komunikaci, zefektivní podnikové procesy nasazením komunikace v reálném čase, tam kde je to přínosné. Uživatelé mohou plnit svoje úkoly efektivněji tím, že budou mít přístup k informacím na základě kontextu s jejich úkoly.



Nový plán vychází ze stávajícího portfolia společnosti Avaya a integruje možnosti Nortel Enterprise Solutions. Mezi hlavní body patří:

  • Unified Communications

Středem portfolia Unified Communications (UC) je Avaya Aura , komunikační platforma, postavená na SIP, která sjednocuje komplexní komunikační sítě. S prokázanou schopností snižovat náklady na infrastrukturu a snadno nasadit centralizované aplikace pro spolupráci a zákaznické služby, poskytuje Avaya Aura možnost upgrade všech stávajících hlasových a UC aplikací u zákazníků Nortel. V rámci plánu dochází k integraci Avaya Aura s Avaya (dříve Nortel) Agile Communications Environment (ACE). ACE využívá Service-Oriented Architecture (SOA) a webové služby pro usnadnění rychlého vývoje komunikačních aplikací. Více informací o řešeních v angličtině najdete na následujících odkazech: Avaya Unified communication Roadmap, Avaya Agile communications Environment, Avaya Global services.

  • Kontaktní centra
Avaya Aura bude také jedním ze základních prvků portfolia kontaktních center Avaya. Díky tomuto propojení přejdou kontaktní centra na SIP architekturu využívající Service-Oriented Architecture (SOA)  a podporuící několik způsobů komunikace současně. Nová řešení kontaktních center budou založena na nových modelech přiřazování úloh, které propojí zákazníky, zaměstnance a informace. Nové schopnosti umožní podnikům a organizacím udržet náskok před rostoucími nároky péče o zákazníky  těsnější integraci systémů a nižší náklady. Plán plynule integruje portfolia Avaya a Nortel a jejich služeb desktopových agentů, pracovních úkolů, znalostního managementu i analytických nástrojů pro střední i velká kontaktní centra. Více informací v angličtině: Avaya Contact Center Communications.
  • Komunikace pro malé a střední podniky (SME)
Řešení Avaya IP Office, BCM, Norstar, PARTNER a Integral 5 zůstávají v prodeji a dojde k jejich konvergenci do hybridního IP řešení IP Office. Avaya spojí funkce, rozhraní a telefony Nortel s IP Office pro vytvoření bohatších služeb s výhodami silné ochrany investic. Tento přístup vychází z modelu, který Avaya úspěšně realizovala s mnoha jinými systémy. Společnost také nyní nabízí Avaya software Communication System, SIP řešení společnosti Nortel pro malé a střední podnikové zákazníky, kteří chtějí spravovat sjednocené komunikace ze svých datových center. Více informací v angličtině: Avaya SME Communication solutions.
  • Datové produkty
Avaya již dříve oznámila, že převezme aktuální portfolio datových produktů Nortel v plném rozsahu. Avaya je přesvědčena, že technologie, zákaznická základna a inovativní produktová linie představují jasné hodnoty pro zákazníky. Klíčovou součástí plug and play komunikace je spolehlivá síť nové portfolio společnosti Avaya přináší významné výhody spolehlivosti „Always-On“, výkonnosti sítě a škálovatelnosti řešení podle potřeb zákazníků. Do portfolia společnosti Avaya jsou zahrnuta datová řešení pro Ethernet switching, routery, bezdrátové sítě, a Unified Access Control Management.
Více informací v angličtině: Avaya Data Networking.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?