- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Vize budoucnosti obchodní komunikace
Společnost Avaya představila svou vizi budoucnosti komunikací a plán, který integruje produkty a služby nedávno získané Nortel Enterprise Solutions do nového standardu obchodní komunikace. Vize společnosti Avaya je založena na otevřených komunikačních standardech, podporující podnikové systémy a efektivní kontextové komunikaci v reálném čase. Díky použití Session Initiation Protocol (SIP) mohou velké i malé organizace průběžně nasazovat nové funkce a zároveň chránit stávající investice do komunikací. Koncept systémů, podporujících obchodní komunikaci, zefektivní podnikové procesy nasazením komunikace v reálném čase, tam kde je to přínosné. Uživatelé mohou plnit svoje úkoly efektivněji tím, že budou mít přístup k informacím na základě kontextu s jejich úkoly.


Nový plán vychází ze stávajícího portfolia společnosti Avaya a integruje možnosti Nortel Enterprise Solutions. Mezi hlavní body patří:
- Unified Communications
Středem portfolia Unified Communications (UC) je Avaya Aura , komunikační platforma, postavená na SIP, která sjednocuje komplexní komunikační sítě. S prokázanou schopností snižovat náklady na infrastrukturu a snadno nasadit centralizované aplikace pro spolupráci a zákaznické služby, poskytuje Avaya Aura možnost upgrade všech stávajících hlasových a UC aplikací u zákazníků Nortel. V rámci plánu dochází k integraci Avaya Aura s Avaya (dříve Nortel) Agile Communications Environment (ACE). ACE využívá Service-Oriented Architecture (SOA) a webové služby pro usnadnění rychlého vývoje komunikačních aplikací. Více informací o řešeních v angličtině najdete na následujících odkazech: Avaya Unified communication Roadmap, Avaya Agile communications Environment, Avaya Global services.
- Kontaktní centra
Avaya Aura bude také jedním ze základních prvků portfolia kontaktních center Avaya. Díky tomuto propojení přejdou kontaktní centra na SIP architekturu využívající Service-Oriented Architecture (SOA) a podporuící několik způsobů komunikace současně. Nová řešení kontaktních center budou založena na nových modelech přiřazování úloh, které propojí zákazníky, zaměstnance a informace. Nové schopnosti umožní podnikům a organizacím udržet náskok před rostoucími nároky péče o zákazníky těsnější integraci systémů a nižší náklady. Plán plynule integruje portfolia Avaya a Nortel a jejich služeb desktopových agentů, pracovních úkolů, znalostního managementu i analytických nástrojů pro střední i velká kontaktní centra. Více informací v angličtině: Avaya Contact Center Communications.
- Komunikace pro malé a střední podniky (SME)
Řešení Avaya IP Office, BCM, Norstar, PARTNER a Integral 5 zůstávají v prodeji a dojde k jejich konvergenci do hybridního IP řešení IP Office. Avaya spojí funkce, rozhraní a telefony Nortel s IP Office pro vytvoření bohatších služeb s výhodami silné ochrany investic. Tento přístup vychází z modelu, který Avaya úspěšně realizovala s mnoha jinými systémy. Společnost také nyní nabízí Avaya software Communication System, SIP řešení společnosti Nortel pro malé a střední podnikové zákazníky, kteří chtějí spravovat sjednocené komunikace ze svých datových center. Více informací v angličtině: Avaya SME Communication solutions.
- Datové produkty
Avaya již dříve oznámila, že převezme aktuální portfolio datových produktů Nortel v plném rozsahu. Avaya je přesvědčena, že technologie, zákaznická základna a inovativní produktová linie představují jasné hodnoty pro zákazníky. Klíčovou součástí plug and play komunikace je spolehlivá síť nové portfolio společnosti Avaya přináší významné výhody spolehlivosti „Always-On“, výkonnosti sítě a škálovatelnosti řešení podle potřeb zákazníků. Do portfolia společnosti Avaya jsou zahrnuta datová řešení pro Ethernet switching, routery, bezdrátové sítě, a Unified Access Control Management.
Více informací v angličtině: Avaya Data Networking.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |