SPSS představuje PASW Modeler

Nové verze softwaru pro data mining a text mining

Společnost SPSS, dodavatel Predictive Analytics Software (PASW), uvedla novou verzi softwaru pro data mining a text mining. PASW Modeler 13.0 (dříve Clementine) a PASW Text Analytics 13.0 (dříve Text Mining for Clementine) přináší rozšíření a automatizování funkcí data miningu a text miningu, které ocení především běžní uživatelé. Zkušeným analytikům naproti tomu PASW Modeler 13.0 a PASW Text Analytics 13.0 zajistí flexibilnější a přesnější výsledky založené na komplexní analýze dat.



PASW Modeler 13.0 hodnotí a aplikuje analytické modely rychle a přehledně tak, aby uživatelé mohli řešit skutečné obchodní problémy. Díky jednoduchému uživatelskému grafickému rozhraní vytváří PASW Modeler 13.0 modely rychleji a efektivněji, čímž optimalizuje marketingové kampaně a zvyšuje míru věrnosti zákazníků. Také hladká integrace s platformou Predictive Enterprise Services je důležitá k automatizaci modelovacích možností a zvýšení celkové produktivity.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.