facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Software AG představuje řešení iKnow

pro vylepšení dodavatelsko-odběratelského řetězce

Software AG představila iKnow – řešení pro zpřehlednění objednávkového procesu. iKnow poskytuje účastníkům procesu informace a kontext pro efektivní podchycení kritických odchylek v dodavatelsko-odběratelském řetězci. iKnow je balíček software a služeb, který poskytuje jak dostatek informací, tak kontext pro přeměnu znalostí na činy. Řešení obsahuje nadefinované body procesu pro monitoring, klíčové indikátory výkonnosti (KPI), systém varování, přednastavené dashboardy a služby, které jsou nutné pro jejich nasazení. Je vystavěno na technologii od Software AG a na zkušenostech zákazníků, kteří ji využívají. Lze jej využít k zevrubné analýze dodavatelsko-odběratelského procesu a slouží jako platforma pro správu a ladění výkonnosti procesů v celé jejich šíři.



V jádru řešení iKnow jsou šablony procesní inteligence, tzv. Snap-in Process Intelligence Template (SNIPIT). Jde o sondy, které jsou nasaditelné na specifické „mikro“ procesy a které obsahují nadefinované body pro monitoring a na míru nastavený systém výstrah včetně scénáře řešení. Aby se pokryly rozličné potřeby, je možné do řešení iKnow přidat (snap-in) několik takových šablon SNIPIT. Každá z těchto šablon poskytuje specifický vhled do procesu a umožňuje vyvolat okamžitou reakci s odhalením kořenové příčiny problému.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.