- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
SocialMiner pro analýzu Web 2.0 služeb

Společnost Cisco představila novou verzi řešení pro online analýzu, monitorování a komunikaci v sociálních sítích a dalších webových službách. Technologie Cisco SocialMiner umožňuje v reálném čase sledovat nejen aktualizace z Twitteru, Facebooku či MySpace, ale také články a komentáře na blozích a diskuzních fórech. Díky monitoringu široké škály Web 2.0 služeb mohou firmy pružně reagovat na přání svých zákazníků, sledovat „sociální renomé“ své značky a v neposlední řadě najít a oslovit další potenciální zákazníky.

Cisco SocialMiner přináší pokročilý datamining v nejrozšířenějších Web 2.0 službách, analyzuje a hodnotí dostupná data v reálném čase na základě definovaných scénářů, kampaní či klíčových slov. Vybrané zprávy, aktualizace a komentáře předá operátorovi, který má následně možnost okamžitě reagovat přímo v rámci původní sociální sítě či služby. Pochopitelně nechybí ani souhrnné reporty, filtrování výsledků či vlastní vyhledávání.
Současně se SocialMiner byla oznámena také Cisco Finesse, inovativní platforma pro oddělení péče o zákazníky (respektive pro kontaktní centra). Cisco Finesse představuje centralizované prostředí pro spolupráci v rámci společnosti, přináší sdílený pracovní prostor přístupný přes webové rozhraní a poskytuje široké možnosti přizpůsobení konkrétním potřebám uživatelů. Systém pro řešení požadavků (ať už telefonních hovorů nebo výstupů analýz ze SocialMiner) pomáhá snižovat náklady na provoz kontaktních center a současně zkracuje jejich reakční dobu. Součástí řešení jsou také nástroje pro nahrávání, ukládání a streamování audia a videa, které mohou poskytnout data pro další analýzy chování zákazníků i hodnocení kvality operátorů v kontaktním centru.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
Formulář pro přidání akce










