- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
SAS představila SAS for Customer Experience Analytics
Společnost SAS oznámila celosvětové uvedení řešení SAS for Customer Experience Analytics. Řešení bylo vyvinuto s využitím patentované technologie Dynamic Collection - vysokovýkonné technologie sběru dat od společnosti Speed-Trap. Toto řešení zachycuje nejaktuálnější data z webu a spojuje je s daty získanými z ostatních kanálů. Umožňuje vytvořit komplexní pohled na zákazníka, lépe pochopit jeho chování a na základě těchto znalostí zefektivnit marketing.


Analýzou dat v tomto kontextu je mimo jiné možno získat tyto informace:
- Identifikovat zákazníky, kteří upřednostňují online vyhledávání a offline nákup.
- Určit, která z online kampaní byla nejúspěšnější v získávání zákazníků a kteří z nich se ukázali být loajální a vysoce ziskoví.
- Identifikovat produkty, které zákazníci vyhledávají online, aby je bylo možné oslovit tou správnou offline nabídkou
Řešení SAS for Customer Experience Analytics má zabudované analytické nástroje, které pomohou marketingovým pracovníkům predikovat splnění stanovených obchodních cílů na základě aktuálních výsledků a parametrů dané marketingové kampaně. Jednoduše použitelný reportovací systém umožňuje širokému okruhu uživatelů prohlížet si, vytvářet a rozesílat standardní či speciální zprávy a statistiky. Umožňuje manažerům rychlý přístup k požadovaným informacím v požadované formě.
SAS for Customer Experience Analytics je součástí SAS Customer Intelligence - souboru produktů, které komplexně zastřešují celý marketingový proces orientovaný na zákazníka. SAS Customer Intelligence zahrnuje nástorje pro řízení kapaní, křížový prodej, navyšovací prodej, retenci zákazníků, segmentaci zákazníků, e- mail marketing, event driven marketing, optimalizaci kampaní, analýzu marketingového mixu, řízení výkonu marketingu a webové analýzy.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |