facebook LinkedIN LinkedIN - follow

SAS představila SAS for Customer Experience Analytics

Společnost SAS oznámila celosvětové uvedení řešení SAS for Customer Experience Analytics. Řešení bylo vyvinuto s využitím patentované technologie Dynamic Collection - vysokovýkonné technologie sběru dat od společnosti Speed-Trap. Toto řešení zachycuje nejaktuálnější data z webu a spojuje je s daty získanými z ostatních kanálů. Umožňuje vytvořit komplexní pohled na zákazníka, lépe pochopit jeho chování a na základě těchto znalostí zefektivnit marketing.



Analýzou dat v tomto kontextu je mimo jiné možno získat tyto informace:

  • Identifikovat zákazníky, kteří upřednostňují online vyhledávání a offline nákup.
  • Určit, která z online kampaní byla nejúspěšnější v získávání zákazníků a kteří z nich se ukázali být loajální a vysoce ziskoví.
  • Identifikovat produkty, které zákazníci vyhledávají online, aby je bylo možné oslovit tou správnou offline nabídkou

 

Řešení SAS for Customer Experience Analytics má zabudované analytické nástroje, které pomohou marketingovým pracovníkům predikovat splnění stanovených obchodních cílů na základě aktuálních výsledků a parametrů dané marketingové kampaně. Jednoduše použitelný reportovací systém umožňuje širokému okruhu uživatelů prohlížet si, vytvářet a rozesílat standardní či speciální zprávy a statistiky. Umožňuje manažerům rychlý přístup k požadovaným informacím v požadované formě.

 

SAS for Customer Experience Analytics je součástí SAS Customer Intelligence - souboru produktů, které komplexně zastřešují celý marketingový proces orientovaný na zákazníka. SAS Customer Intelligence zahrnuje nástorje pro řízení kapaní, křížový prodej, navyšovací prodej, retenci zákazníků, segmentaci zákazníků, e- mail marketing, event driven marketing, optimalizaci kampaní, analýzu marketingového mixu, řízení výkonu marketingu a webové analýzy.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.