Santander řídí rizika díky datovému skladu

Společnost Adastra vybudovala v Santander Consumer Finance v České republice datový sklad, který je prvním krokem v implementaci komplexního řešení Business Intelligence v této společnosti. Vznikla tak datová základna, která je snadno přístupná všem koncovým uživatelům v Santander Consumer Finance pro analýzy a reporty.



Zavedením konsolidovaného datového skladu došlo ke sjednocení dat pro reporting analýzy pro jednotlivé divize, bylo odstraněno manuální zpracování reportů a nadměrné vytížení odborných IT útvarů požadavky koncových uživatelů. Zkrátila se také doba zpracování jednotlivých reportů. Komplexní historie všech sledovaných veličin a reportů v čase umožnila zpracovávat pokročilé analýzy trendů a vývoje ukazatelů pro celou společnost v jednom centru, aniž by se tím zatěžoval primární systém.

 

Na projekt naváže další rozvoj a zdokonalování řešení Business Intelligence ve společnosti. Jeho význam pro firmu dokládá i to, že Santander Consumer Finance spolu s Adastrou připravují implementaci stejného řešení pro slovenskou pobočku firmy.


 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.