facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Řešení pro kontrolu nad firemními procesy

Společnost T-Systems vyvinula nové řešení pro monitoring firemních procesů (BPM), které sleduje kritické procesy na všech úrovních v rámci aplikací SAP a zajišťuje tak bezpečný a bezchybný provoz. Řešení lze také bez problémů provozovat formou cloud computingu v datovém centru T-Systems. Současná řešení monitoringu jsou zaměřena na technické procesy. Evidují a zaznamenávají chyby, ale nemohou je přiřadit konkrétním firemním procesům. Nový BPM systém od T-Systems je v mnoha ohledech jiný – detekuje chyby a zároveň identifikuje procesy, které jsou touto chybou zasaženy. Celé řešení je standardizováno a může být integrováno do stávajících systémů bez velkých a náročných investic.

Standardizace vychází z celosvětově používaného SAP Solution Managera, který podporuje a monitoruje provoz firemních aplikací a je účinným nástrojem pro řízení implementace. Řešení BPM od T-Systems automaticky sleduje a vyhodnocuje provoz SAP aplikací a v případě chyby lokalizuje zdroj a zasažené procesy a odpovědní zaměstnanci tak mohou okamžitě přijmout nápravná opatření. Před nasazením tohoto systému stačí jen nastavit a uložit kritické hodnoty pro každý proces a procesní krok, odsouhlasit je se zákazníkem a systém pak sám detekuje a vyhodnocuje chyby na základě těchto hodnot.

 

Monitorovací systém umí také pracovat v módu sledování systémových chyb. Pokud například selže síť, systém okamžitě vytváří zprávu, co se stalo, které procesy jsou zastaveny a kde byla detekována chyba. Vytváří se tak naprosto transparentní prostředí, které umožňuje okamžitou reakci na případné problémy v SAP aplikacích a pomocí přesné identifikace je možné snížit náklady na vyhledávání a odstraňování závad.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.