facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové implementace IS GIST Controlling

Farmaceutická společnost Medicom International Brno, součást nadnárodní skupiny CSC Group, podepsala smlouvu na implementaci systému GIST Controlling. Medicom International se tak rozhodl pro manažerský nástroj, který využije data z provozních systémů BMD a ADAMINT. GIST Controlling bude řídit Střediska, tzn. plánování, forecasty a hodnocení nákladů a výnosů včetně operativních a personálních budgetů za společnost celkem i za nákladová střediska, nositele nákladů, oddělení a zodpovědné osoby za oddělení a odběratele v detailu analytických účtů nebo jejich skupin v korunovém vyjádření. Druhá hlavní oblast je Sortiment, která umožňuje plánování a hodnocení prodejů sortimentu v měrných jednotkách, gross contribution margin sortimentu a analýzu odchylek včetně vyčíslení vlivu kurzu. Třetí oblastí jsou Reprezentanti, kde je hodnocena úspěšnost jednotlivých reprezentantů, t.j. vyhodnocení prodeje v lékárnách, které spadají do jejich kompetence vůči vynakládaným nákladům produktů a reprezentantů.



Český statistický úřad podepsal se společností GIST smlouvu na implementaci systému GIST Controlling, který tak podpoří proces nákladového controllingu. V první etapě jde o vytvoření nákladového - kalkulačního systému, jehož výstupem bude zjištění skutečné finanční náročnosti zakázek, středisek a procesů (při použití nezbytných alokací a realokací pro běžné náklady/výdaje). GIST Controlling zautomatizuje tvorbu standardních reportů v tabulkové a grafické formě, přehledů o nákladech na controllingové objekty (v členění na osobní, přímé a „střediskové“ náklady s možností detailního pohledu na jejich strukturu), možnost modifikace výstupních sestav a grafů dle vlastních potřeb.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.