- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
IBM uvádí nové analytické nástroje
Funkce sociální spolupráce a analýz podporují rychlejší rozhodování

Společnost IBM uvedla nový software, který pracovníkům nabízí nejvyspělejší analytické a optimalizační funkce. Mobilním pracovníkům poprvé nabídne také integrované pokročilé funkce sociálních sítí a nástroje pro spolupráci. Nový software nahrazuje tradiční formát analýz v podobě výkazů a grafů. Přináší interaktivnější vizuální provedení, rozsáhlejší analytické funkce a efektivně využívá obrázky a video. Uživatelé mohou nyní na mobilních zařízeních kdykoli a kdekoli pohotově získat analytické poznatky ve snadno použitelném formátu.

Růst mobilních transakcí, který má být do roku 2015 až čtyřicetinásobný, je spolu s rostoucím tempem výměny dat obrovskou příležitostí pro využití analýz a optimalizaci. V kombinaci s nárůstem počtu mobilních pracovníků nabízí firmám možnost osvojit si model kanceláře bez hranic a využívat analytické poznatky k lepší interakci se zákazníky.
Vzhledem k této dynamice trhu přichází IBM se souborem nových produktů pro analýzu podnikových dat a správu informací:
- Cognos 10: Nový software, který spojuje sílu sociální spolupráce a analýz a umožňuje podnikovým uživatelům v reálném čase získávat analytické poznatky v jednotném, komfortním rozhraní – online nebo na mobilních zařízeních jako iPad, iPhone nebo BlackBerry.
- DB2 10: Nový databázový software, který pomůže firmám kombinovat data – z minulosti, současnosti i budoucnosti – se 40% nárůstem výkonu.
- IBM InfoSphere Server: Nový software, který rychlejší a přesnější integrací rozmanitých forem dat nově definuje jejich zpracování na pozadí; nabízí také možnost vidět kvalitu dat před jejich použitím.
- Předběžná verze analytického softwaru založeného na projektu Hadoop, který je určen pro analýzy rozsáhlých datových objemů a může běžet jak na vlastním zařízení zákazníka, tak v cloudu IBM Test Development.
Nový analytický software přináší rychlé poznatky díky sociální spolupráci a mobilní funkčnosti.
V produktu Cognos 10 uvádí IBM na trh nejvýznamnější analytický nástroj od akvizice společnosti Cognos. Nový software vůbec poprvé spojuje sílu nástrojů Lotus Connections pro sociální spolupráci a analytických nástrojů v jednotném prostředí s intuitivním a jednoduchým ovládáním. Tento software podporuje přirozený tok zobrazení od procházení, přes rozbor, až po rozhodování.
Cognos 10 poskytuje integrovaný pohled na historické informace s okamžitými aktualizacemi, a umožňuje tak ucelený pohled na byznys. Uživatelé mohou nyní využívat přístup k informacím z nejrůznějších pohledů od jednoduchých průběžně aktualizovaných informací až po vyspělé prediktivní analýzy hypotetických scénářů. Spojení funkcí sociální sítě s analytickými nástroji umožňuje zaměstnancům v reálném čase spolupracovat prostřednictvím komunit, článků wiki a blogů. To podpoří výměnu nápadů a znalostí, která přirozenou cestou probíhá v rozhodovacím procesu, ale obvykle se ztratí v poznámkách ze schůzek, ručních procesech a e-mailech. Uživatelé nyní mohou iniciovat různé aktivity, využívat odborné znalosti kolegů, vystavovat zprávy, soubory, odkazy a diskutovat o názorech – to vše v reálném čase pro rychlejší, přesnější rozhodování.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
Formulář pro přidání akce









