facebook LinkedIN LinkedIN - follow

hybris integroval Adobe Marketing Cloud do svého řešení Commerce Suite

Společnost hybris provedla integraci řešení Adobe Analytics, klíčové součásti Adobe Marketing Cloud, do svého produktu hybris Commerce Suite. Tím vytvořila řešení pro zvýšení kvality digitální analýzy informací v oblasti marketingu, jejíž součástí je měření, segmentace, cílení a optimalizace. Integrovaný modul nabízí firmám kombinaci analýzy v reálném čase v různých on-line (včetně webu, mobilních sítí, sociálních sítí a videí) a off-line marketingových kanálech. Řešení umožňuje vícerozměrný pohled na zákazníky, díky němuž mohou firmy lépe vyladit a personifikovat každou interakci s nimi. K dispozici bude na on-line tržišti hybris Extend.



Technologie hybris v sobě již obsahuje integraci s řešením Adobe Experience Manager, které je součástí Adobe Marketing Cloud a které poskytuje prodejcům možnosti řízení a optimalizace celého nákupního procesu v rámci různých on-line kanálů. Tato nová integrace s řešením Adobe Analytics pomůže firmám:

  • provádět rychlou analýzu velkého objemu neustále se vyvíjejících „velkých dat“ z mnoha kanálů a datových zdrojů v reálném čase;
  • identifikovat nejziskovější cesty v rámci digitálních aktiv s určením míst, kde návštěvníci opouštějí příslušné kanály, a s klíčovou metrikou úspěšnosti pro on-line kampaně;
  • sledovat a měřit vlastní sociální média pro pochopení dopadu a účinnosti sociálních kampaní; 
  • přesně identifikovat mobilní návštěvníky a schopnosti jejich zařízení, které umožňují poskytování personalizovaných zážitků;
  • vytvářet komplexní vícedimenzionální obraz o digitálních návštěvnících za účelem provádění výstižné segmentace a poskytování vysoce personalizované interakce; 
  • využívat prediktivní modely k posílení spojení zákazníka se značkou (brand engagement) a zvýšení počtu zákazníků přecházejících k dané značce.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.