facebook LinkedIN LinkedIN - follow

hybris integroval Adobe Marketing Cloud do svého řešení Commerce Suite

Společnost hybris provedla integraci řešení Adobe Analytics, klíčové součásti Adobe Marketing Cloud, do svého produktu hybris Commerce Suite. Tím vytvořila řešení pro zvýšení kvality digitální analýzy informací v oblasti marketingu, jejíž součástí je měření, segmentace, cílení a optimalizace. Integrovaný modul nabízí firmám kombinaci analýzy v reálném čase v různých on-line (včetně webu, mobilních sítí, sociálních sítí a videí) a off-line marketingových kanálech. Řešení umožňuje vícerozměrný pohled na zákazníky, díky němuž mohou firmy lépe vyladit a personifikovat každou interakci s nimi. K dispozici bude na on-line tržišti hybris Extend.



Technologie hybris v sobě již obsahuje integraci s řešením Adobe Experience Manager, které je součástí Adobe Marketing Cloud a které poskytuje prodejcům možnosti řízení a optimalizace celého nákupního procesu v rámci různých on-line kanálů. Tato nová integrace s řešením Adobe Analytics pomůže firmám:

  • provádět rychlou analýzu velkého objemu neustále se vyvíjejících „velkých dat“ z mnoha kanálů a datových zdrojů v reálném čase;
  • identifikovat nejziskovější cesty v rámci digitálních aktiv s určením míst, kde návštěvníci opouštějí příslušné kanály, a s klíčovou metrikou úspěšnosti pro on-line kampaně;
  • sledovat a měřit vlastní sociální média pro pochopení dopadu a účinnosti sociálních kampaní; 
  • přesně identifikovat mobilní návštěvníky a schopnosti jejich zařízení, které umožňují poskytování personalizovaných zážitků;
  • vytvářet komplexní vícedimenzionální obraz o digitálních návštěvnících za účelem provádění výstižné segmentace a poskytování vysoce personalizované interakce; 
  • využívat prediktivní modely k posílení spojení zákazníka se značkou (brand engagement) a zvýšení počtu zákazníků přecházejících k dané značce.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.