- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
hybris integroval Adobe Marketing Cloud do svého řešení Commerce Suite
Společnost hybris provedla integraci řešení Adobe Analytics, klíčové součásti Adobe Marketing Cloud, do svého produktu hybris Commerce Suite. Tím vytvořila řešení pro zvýšení kvality digitální analýzy informací v oblasti marketingu, jejíž součástí je měření, segmentace, cílení a optimalizace. Integrovaný modul nabízí firmám kombinaci analýzy v reálném čase v různých on-line (včetně webu, mobilních sítí, sociálních sítí a videí) a off-line marketingových kanálech. Řešení umožňuje vícerozměrný pohled na zákazníky, díky němuž mohou firmy lépe vyladit a personifikovat každou interakci s nimi. K dispozici bude na on-line tržišti hybris Extend.


Technologie hybris v sobě již obsahuje integraci s řešením Adobe Experience Manager, které je součástí Adobe Marketing Cloud a které poskytuje prodejcům možnosti řízení a optimalizace celého nákupního procesu v rámci různých on-line kanálů. Tato nová integrace s řešením Adobe Analytics pomůže firmám:
- provádět rychlou analýzu velkého objemu neustále se vyvíjejících „velkých dat“ z mnoha kanálů a datových zdrojů v reálném čase;
- identifikovat nejziskovější cesty v rámci digitálních aktiv s určením míst, kde návštěvníci opouštějí příslušné kanály, a s klíčovou metrikou úspěšnosti pro on-line kampaně;
- sledovat a měřit vlastní sociální média pro pochopení dopadu a účinnosti sociálních kampaní;
- přesně identifikovat mobilní návštěvníky a schopnosti jejich zařízení, které umožňují poskytování personalizovaných zážitků;
- vytvářet komplexní vícedimenzionální obraz o digitálních návštěvnících za účelem provádění výstižné segmentace a poskytování vysoce personalizované interakce;
- využívat prediktivní modely k posílení spojení zákazníka se značkou (brand engagement) a zvýšení počtu zákazníků přecházejících k dané značce.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |