facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Funkční vylepšení CA Clarity PPM

Společnost CA Technologies oznámila nová funkční vylepšení i nabídku služeb, které dále posilují možnosti aplikačního řešení CA Clarity PPM v oblasti podpory rozhodování manažerů při alokaci nových investic v globalizovaném podnikovém prostředí. Nové schopnosti aplikací zahrnují například manažerské dashboardy a podporu mobilních zařízení. Dávají uživatelům v celém podniku možnost rychle přistupovat k potřebným datům business intelligence prakticky z jakéhokoli místa, čímž přispívají k přesunu charakteru rozhodování ze statického k dynamickému. Nové interaktivní dashboardy, čili virtuální nástěnky, jsou navrženy maximálně přehledně s cílem poskytnout manažerům pomoc při rychlém rozhodování o tvorbě portfolia. Nástěnka zobrazuje nejdůležitější dynamicky se měnící obchodní informace, například trendy ve vývoji zdrojů, které jsou potřebné pro hloubkovou finanční analýzu, review stavu současných projektů i pro týmovou optimalizaci.



Smart Phone Time Management pro CA Clarity PPM dává nové možnosti mobilním pracovníkům, kteří mohou vkládat časově označené záznamy přímo ze svého iPhonu nebo RIM Blackberry smartphonu. Celé řešení však zároveň zajišťuje, aby byla uplatňována pravidla a validace dat definovaná v PPM aplikacích. Tyto postupy dávají manažerům do ruky nástroj, se kterým mohou i vzdáleně přistupovat k časovým záznamům CA Clarity PPM, kontrolovat a schvalovat je.

 

Přehled klíčových nových vlastností:

 

CA Clarity PPM 12.1:

  • Manažerské nástěnky (Executive Dashboards) nabízejí interaktivní přehled kritických informací o portfoliu s cílem poskytnout podklady pro rychlé rozhodování a dynamické přizpůsobení podnikového směřování rychle se měnícím podmínkám na trhu.
  • Nové předpřipravené BOU (Business Objects Universes) umožňují uživatelům snadno vytvářet reporty o investicích, zdrojích, financích i čase.

Smart Phone Time Management pro CA Clarity PPM:

  • Dává zaměstnancům možnost vkládat časy a managementu možnost schvalovat časy, to vše s cílem efektivnější správy a uchování záznamů.
  • Nabízí možnost přistupovat k časovým údajům ze zařízení RIM Blackberry, Apple iPad a iPhone.

Business Analytics pro CA Clarity PPM:

  • Vkládá IT manažerům do ruky robustní nástroj pro business intelligence, díky kterému lze CA Clarity PPM používat pro analýzu trendů, vzorců chování a jednání i vztahů mezi činiteli.
  • Nabízí schopnost zpracovávat data novými inovativními způsoby, aniž by bylo nutné vytvářet klasické reporty či portlety.

KPI Monitor pro CA Clarity PPM:

  • Pomáhá organizacím získat z dat vložených do CA Clarity PPM ještě vyšší užitnou hodnotu a to díky tomu, že je prezentuje jako KPI (Key Performance Indicators). Zdůrazňuje také neobvyklé hodnoty v kontextu, který je pro uživatele jasný a přehledný.
  • Umožňuje uživatelům proaktivně monitorovat kritická data s menším úsilím i rizikem chyby.

 
  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.

  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.