Data mining i pro malé firmy

Společnost ACREA CR představila dataminingový software IBM SPSS Modeler Personal určený pro malé organizace i jednotlivce. V současné době je data mining většinou výsadou velkých organizací. Proč ale jednoznačně prokazatelné přínosy data miningu nevyužívají i menší organizace, přestože vhodnými daty disponují? Nástroj pro tento typ uživatelů nebyl k dispozici a velká část trhu tak byla ochuzena o možnost vyzkoušet a rozvinout potenciál svých dat.



„Dataminingový software IBM SPSS Modeler Personal je vhodný pro organizace, které s data miningem začínají, ale chtějí využít plnou šíři dataminingových technik a jejichž požadavkem je rychlá návratnost celé investice.“, dodává Ing. Aneta Živná Kavalierová, zástupkyně ředitele společnosti ACREA CR.

 

Aplikace data miningu jsou velmi různorodé. Typické úlohy se týkají marketingu – segmentace zákazníků, zvyšování efektivity reklamních kampaní, snižování odchodu ke konkurenci či analýza nákupního košíku. Finanční instituce dokáží díky data miningu efektivně predikovat a odhalovat podvody všeho druhu. V oblasti výroby lze např. predikovat poruchovost strojů nebo zmetkovost výroby. Také aplikace ve vědě a výzkumu jsou rozsáhlé a asi dosud netušené (např. v oblasti analýzy genomických dat).


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?