facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Česká pojišťovna využívá technologie IBM

pro inteligentnější provoz IT

Česká pojišťovna rozšířila využívání hardwarových a softwarových řešení společnosti IBM pro předcházení neočekávaným problémům s IT infrastrukturou a zjednodušení celého ICT prostředí. Nový monitorující a řídicí systém vedl ke zprůhlednění a zlepšení řízení ICT služeb, online reportingu pro byznys uživatele a také ke snížení nákladů na správu IT o téměř deset milionů korun ročně. Ve spolupráci se společností IBM a společností GC System získala Česká pojišťovna ucelené řešení na bázi IBM software za účelem komplexního řízení ICT infrastruktury pomocí integrace, monitoringu, vyhodnocování ICT událostí a prediktvivní analýzy. Software rovněž pomáhá poskytovat důležité informace o dostupnosti obchodních služeb a o dohodách týkajících se úrovně poskytovaných služeb.



Data týkající se výkonu nyní sbírá a distribuuje ústřední konzole, jež nabízí konsolidovaný pohled na informace v celém IT prostředí, kde jsou tyto informace monitorovány a v reálném čase předávány dál. Historická a prediktivní analýza upozorní IT oddělení na potenciální fluktuace v používání zdrojů a na problémy s výkonem. Administrátoři na základě toho budou moci vyvážit pracovní zátěž, anebo předejít problémům jiným způsobem, aniž by to mělo dopad na fungování firmy.

 

Díky integraci prediktivních analytických nástrojů může Česká pojišťovna rychleji reagovat na požadavky svých klientů, lépe předvídat výpadky a poskytovat fakticky měřitelné údaje. Z používaného softwaru IBM hraje Tivoli Business Service Manager klíčovou roli při zachycování a harmonizování servisních událostí z více zdrojů. Tyto události jsou pak uspořádávány do centrální řídicí databáze.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?