- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Česká pojišťovna využívá technologie IBM
pro inteligentnější provoz IT
Česká pojišťovna rozšířila využívání hardwarových a softwarových řešení společnosti IBM pro předcházení neočekávaným problémům s IT infrastrukturou a zjednodušení celého ICT prostředí. Nový monitorující a řídicí systém vedl ke zprůhlednění a zlepšení řízení ICT služeb, online reportingu pro byznys uživatele a také ke snížení nákladů na správu IT o téměř deset milionů korun ročně. Ve spolupráci se společností IBM a společností GC System získala Česká pojišťovna ucelené řešení na bázi IBM software za účelem komplexního řízení ICT infrastruktury pomocí integrace, monitoringu, vyhodnocování ICT událostí a prediktvivní analýzy. Software rovněž pomáhá poskytovat důležité informace o dostupnosti obchodních služeb a o dohodách týkajících se úrovně poskytovaných služeb.


Data týkající se výkonu nyní sbírá a distribuuje ústřední konzole, jež nabízí konsolidovaný pohled na informace v celém IT prostředí, kde jsou tyto informace monitorovány a v reálném čase předávány dál. Historická a prediktivní analýza upozorní IT oddělení na potenciální fluktuace v používání zdrojů a na problémy s výkonem. Administrátoři na základě toho budou moci vyvážit pracovní zátěž, anebo předejít problémům jiným způsobem, aniž by to mělo dopad na fungování firmy.
Díky integraci prediktivních analytických nástrojů může Česká pojišťovna rychleji reagovat na požadavky svých klientů, lépe předvídat výpadky a poskytovat fakticky měřitelné údaje. Z používaného softwaru IBM hraje Tivoli Business Service Manager klíčovou roli při zachycování a harmonizování servisních událostí z více zdrojů. Tyto události jsou pak uspořádávány do centrální řídicí databáze.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |