- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Vliv diskusí na sociálních sítích na návštěvnost firemních webových stránek
Jednotné uživatelské rozhraní, které zobrazuje data z monitoringu sociálních médií a dalších internetových diskusí o určité firmě spolu s daty o efektivitě jejích webových stránek, spustila společnost eMerite. Novinka je volitelným rozšířením služby eMerite VOBID, která po třech letech vývoje pokrývá internetové diskuse v 9 jazycích – v češtině, slovenštině, ruštině, angličtině, slovinštině, chorvatštině, rumunštině, polštině a v maďarštině. Vedle klíčových ukazatelů výkonu (KPI) firemního webu či e-shopu lze v novém rozhraní eMerite sledovat KPI z monitoringu sociálních médií, např. počty příspěvků o dané firmě podle témat, sentiment diskusí (pozitivní nebo negativní vyznění), a především vyhodnocovat trendy a vzájemné vztahy mezi všemi integrovanými ukazateli.


Lze tak snadno odhalovat dopad on-line diskusí a kampaní na návštěvnost firemního webu, např. jaký měla kritická diskuse o určitém produktu na různých serverech vliv na návštěvnost příslušné produktové stránky (příp. na on-line prodej), jak se na zájmu o firemní web projevilo šíření různých informací o firmě na Facebooku, na Twitteru atd.
Přímo v grafech integrovaného rozhraní lze přitom odhalovat příčiny zobrazovaných jevů, tzn. které události vyvolaly jaký objem diskusí či růst návštěvnosti webu – pouhým najetím myši na vybranou hodnotu lze např. zjistit, že rekordní návštěvnost firemního webu v určitém dni měsíce způsobil vysoký počet komentářů či tzv. lajků u konkrétní zprávy na firemní facebookové stránce. Navíc je vizualizační rozhraní eMerite nezávislé na zdrojích dat – lze do něj integrovat data z kteréhokoli softwaru pro monitoring sociálních médií, z jakéhokoli softwaru pro měření návštěvnosti webových stránek (např. z Google Analytics) a dokonce i z CRM systémů apod.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |