Vliv diskusí na sociálních sítích na návštěvnost firemních webových stránek

Jednotné uživatelské rozhraní, které zobrazuje data z monitoringu sociálních médií a dalších internetových diskusí o určité firmě spolu s daty o efektivitě jejích webových stránek, spustila společnost eMerite. Novinka je volitelným rozšířením služby eMerite VOBID, která po třech letech vývoje pokrývá internetové diskuse v 9 jazycích – v češtině, slovenštině, ruštině, angličtině, slovinštině, chorvatštině, rumunštině, polštině a v maďarštině. Vedle klíčových ukazatelů výkonu (KPI) firemního webu či e-shopu lze v novém rozhraní eMerite sledovat KPI z monitoringu sociálních médií, např. počty příspěvků o dané firmě podle témat, sentiment diskusí (pozitivní nebo negativní vyznění), a především vyhodnocovat trendy a vzájemné vztahy mezi všemi integrovanými ukazateli.



Lze tak snadno odhalovat dopad on-line diskusí a kampaní na návštěvnost firemního webu, např. jaký měla kritická diskuse o určitém produktu na různých serverech vliv na návštěvnost příslušné produktové stránky (příp. na on-line prodej), jak se na zájmu o firemní web projevilo šíření různých informací o firmě na Facebooku, na Twitteru atd.

 

Přímo v grafech integrovaného rozhraní lze přitom odhalovat příčiny zobrazovaných jevů, tzn. které události vyvolaly jaký objem diskusí či růst návštěvnosti webu – pouhým najetím myši na vybranou hodnotu lze např. zjistit, že rekordní návštěvnost firemního webu v určitém dni měsíce způsobil vysoký počet komentářů či tzv. lajků u konkrétní zprávy na firemní facebookové stránce. Navíc je vizualizační rozhraní eMerite nezávislé na zdrojích dat – lze do něj integrovat data z kteréhokoli softwaru pro monitoring sociálních médií, z jakéhokoli softwaru pro měření návštěvnosti webových stránek (např. z Google Analytics) a dokonce i z CRM systémů apod.


 
  

- PR -

Od papíru k AI:

Digitální transformace certifikované výroby


Certifikovaných provozů přibývá. Především těch, které jsou auditovány na plnění některé z norem managementu kvality (QMS) nebo systémů environmentálního managementu (EMS). V zájmu udržení certifikace jsou čím dál více aplikovány systémy sběru, propojování a vyhodnocování dat ze senzorů strojů. To, co poněkud vázne, je využití výsledků vyhodnocení těchto dat při operativním řízení výroby. Zde uvedený příklad poodkrývá cestu, kterou musela ujít středně velká výrobní společnost zabývající se výrobou konstrukčních plastů.

  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 podle Milestone Systems


Patříte mezi integrátory nebo prodejce bezpečnostních řešení? Následující postřehy od technického ředitele společnosti Milestone vám v kontextu současné AI revoluce můžou přijít vhod. Milestone Systems je přední světový výrobce softwaru pro správu kamerových systémů.