facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Vliv diskusí na sociálních sítích na návštěvnost firemních webových stránek

Jednotné uživatelské rozhraní, které zobrazuje data z monitoringu sociálních médií a dalších internetových diskusí o určité firmě spolu s daty o efektivitě jejích webových stránek, spustila společnost eMerite. Novinka je volitelným rozšířením služby eMerite VOBID, která po třech letech vývoje pokrývá internetové diskuse v 9 jazycích – v češtině, slovenštině, ruštině, angličtině, slovinštině, chorvatštině, rumunštině, polštině a v maďarštině. Vedle klíčových ukazatelů výkonu (KPI) firemního webu či e-shopu lze v novém rozhraní eMerite sledovat KPI z monitoringu sociálních médií, např. počty příspěvků o dané firmě podle témat, sentiment diskusí (pozitivní nebo negativní vyznění), a především vyhodnocovat trendy a vzájemné vztahy mezi všemi integrovanými ukazateli.



Lze tak snadno odhalovat dopad on-line diskusí a kampaní na návštěvnost firemního webu, např. jaký měla kritická diskuse o určitém produktu na různých serverech vliv na návštěvnost příslušné produktové stránky (příp. na on-line prodej), jak se na zájmu o firemní web projevilo šíření různých informací o firmě na Facebooku, na Twitteru atd.

 

Přímo v grafech integrovaného rozhraní lze přitom odhalovat příčiny zobrazovaných jevů, tzn. které události vyvolaly jaký objem diskusí či růst návštěvnosti webu – pouhým najetím myši na vybranou hodnotu lze např. zjistit, že rekordní návštěvnost firemního webu v určitém dni měsíce způsobil vysoký počet komentářů či tzv. lajků u konkrétní zprávy na firemní facebookové stránce. Navíc je vizualizační rozhraní eMerite nezávislé na zdrojích dat – lze do něj integrovat data z kteréhokoli softwaru pro monitoring sociálních médií, z jakéhokoli softwaru pro měření návštěvnosti webových stránek (např. z Google Analytics) a dokonce i z CRM systémů apod.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.