facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Vliv diskusí na sociálních sítích na návštěvnost firemních webových stránek

Jednotné uživatelské rozhraní, které zobrazuje data z monitoringu sociálních médií a dalších internetových diskusí o určité firmě spolu s daty o efektivitě jejích webových stránek, spustila společnost eMerite. Novinka je volitelným rozšířením služby eMerite VOBID, která po třech letech vývoje pokrývá internetové diskuse v 9 jazycích – v češtině, slovenštině, ruštině, angličtině, slovinštině, chorvatštině, rumunštině, polštině a v maďarštině. Vedle klíčových ukazatelů výkonu (KPI) firemního webu či e-shopu lze v novém rozhraní eMerite sledovat KPI z monitoringu sociálních médií, např. počty příspěvků o dané firmě podle témat, sentiment diskusí (pozitivní nebo negativní vyznění), a především vyhodnocovat trendy a vzájemné vztahy mezi všemi integrovanými ukazateli.



Lze tak snadno odhalovat dopad on-line diskusí a kampaní na návštěvnost firemního webu, např. jaký měla kritická diskuse o určitém produktu na různých serverech vliv na návštěvnost příslušné produktové stránky (příp. na on-line prodej), jak se na zájmu o firemní web projevilo šíření různých informací o firmě na Facebooku, na Twitteru atd.

 

Přímo v grafech integrovaného rozhraní lze přitom odhalovat příčiny zobrazovaných jevů, tzn. které události vyvolaly jaký objem diskusí či růst návštěvnosti webu – pouhým najetím myši na vybranou hodnotu lze např. zjistit, že rekordní návštěvnost firemního webu v určitém dni měsíce způsobil vysoký počet komentářů či tzv. lajků u konkrétní zprávy na firemní facebookové stránce. Navíc je vizualizační rozhraní eMerite nezávislé na zdrojích dat – lze do něj integrovat data z kteréhokoli softwaru pro monitoring sociálních médií, z jakéhokoli softwaru pro měření návštěvnosti webových stránek (např. z Google Analytics) a dokonce i z CRM systémů apod.


 
  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.