facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Kovolis Hedvikov bude plánovat výrobu pomocí Infor SyteLine

Společnost Infor tento týden oznámila získání významného českého zákazníka z řad výrobních podniků. Stal se jím dodavatel komponent pro automobilový průmysl s více než miliardovým obratem, podnik Kovolis Hedvikov. Ten nasadí řešení pro plánování výroby Infor SyteLine. Implementaci povede ITeuro.



Systém SyteLine bude v podniku pokrývat oblast výroby, pokročilého plánování, nákupu a prodeje, logistiky a ekonomiky. „O volbě řešení Infor rozhodla funkce pokročilého plánování, APS, integrovaná přímo v systému SyteLine a garance propojení na námi vyvinuté systémy pro správu nářadí a údržbu,“ řekl Martin Kohoutek, Assistant General Manager ze společnosti Kovolis Hedvikov.

 

Kovolis vyrábí produkty z 95% určené pro automobilový trh, jako například součásti brzd, turbodmychadel, kompresorů klimatizace, posilovačů řízení, nezávislého topení a další. V současné době se potýká především s roztříštěností informací obsažených v mnoha excelových tabulkách, což způsobuje nepřesnosti v plánovacím procesu a následně se projevuje vysokou úrovní rozpracovanosti výroby.

 

Infor SyteLine bude integrován s docházkovým systémem, mzdovým systémem, řešením pro řízení kvality, knihou nářadí a systémem pro údržbu. K hlavním očekávaným přínosům nového systému patří snížení rozpracovanosti výroby, snížení stavu zásob, zkrácení průběžné doby výroby, a automatický a terminálový sběr dat s pomocí čárových kódů včetně vyhovění FIFO (First In First Out) standardům. Kovolis Hedvikov rovněž očekává snazší přístup k informacím v jednom systému, zkrácení nabídkových řízení, sledování nákladů a výnosů dle středisek, sledování plnění výkonů (KPI) a využití workflow.

 

Řešení bude nasazeno do ostrého provozu v říjnu 2014.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.