Kovolis Hedvikov bude plánovat výrobu pomocí Infor SyteLine

Společnost Infor tento týden oznámila získání významného českého zákazníka z řad výrobních podniků. Stal se jím dodavatel komponent pro automobilový průmysl s více než miliardovým obratem, podnik Kovolis Hedvikov. Ten nasadí řešení pro plánování výroby Infor SyteLine. Implementaci povede ITeuro.



Systém SyteLine bude v podniku pokrývat oblast výroby, pokročilého plánování, nákupu a prodeje, logistiky a ekonomiky. „O volbě řešení Infor rozhodla funkce pokročilého plánování, APS, integrovaná přímo v systému SyteLine a garance propojení na námi vyvinuté systémy pro správu nářadí a údržbu,“ řekl Martin Kohoutek, Assistant General Manager ze společnosti Kovolis Hedvikov.

 

Kovolis vyrábí produkty z 95% určené pro automobilový trh, jako například součásti brzd, turbodmychadel, kompresorů klimatizace, posilovačů řízení, nezávislého topení a další. V současné době se potýká především s roztříštěností informací obsažených v mnoha excelových tabulkách, což způsobuje nepřesnosti v plánovacím procesu a následně se projevuje vysokou úrovní rozpracovanosti výroby.

 

Infor SyteLine bude integrován s docházkovým systémem, mzdovým systémem, řešením pro řízení kvality, knihou nářadí a systémem pro údržbu. K hlavním očekávaným přínosům nového systému patří snížení rozpracovanosti výroby, snížení stavu zásob, zkrácení průběžné doby výroby, a automatický a terminálový sběr dat s pomocí čárových kódů včetně vyhovění FIFO (First In First Out) standardům. Kovolis Hedvikov rovněž očekává snazší přístup k informacím v jednom systému, zkrácení nabídkových řízení, sledování nákladů a výnosů dle středisek, sledování plnění výkonů (KPI) a využití workflow.

 

Řešení bude nasazeno do ostrého provozu v říjnu 2014.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.