Aimtec dodal řešení "EDI jako služba" plastikářské firmě Agor Tech

Plastikářský podnik Agor Tech nově komunikuje se svými zákazníky pomocí řešení ClouEDI. To dodala společnost Aimtec, která se zároveň stará o správu systému na bázi „EDI jako služba“.



Výhodou řešení ClouEDI jsou nízké investice do rozvoje vlastního softwaru, hardwaru a lidí. Jedná se o službu s rychlým nastavením automotive standardů. Díky řešení ClouEDI si společnost Agor Tech se svými 25 partnery vyměňuje odvolávky, zprávy, objednávky a změny objednávek. Řešení je ve společnosti Agor Tech plně integrováno na stávající podnikový informační systém Byznys od JKR.

 

Společnost Agor Tech má CloudEDI k dispozici za cenu měsíčního paušálu. Příchozí zprávy jsou automaticky integrovány do informačního systému, čímž odpadá administrativní práce a eliminují se chyby. Systém je rovněž připraven pro napojení dalších partnerů firmy v budoucnu. Připojení jednoho partnera probíhá do druhého dne.

 

Společnost Agor Tech sídlí v Sádku u Příbrami. Specializuje se na vstřikování plastů, vysekávání a montáž. Zákazníky jsou společnosti z automobilového průmyslu.

 

foto: archiv Aimtec


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.