facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Aimtec dodal řešení "EDI jako služba" plastikářské firmě Agor Tech

Plastikářský podnik Agor Tech nově komunikuje se svými zákazníky pomocí řešení ClouEDI. To dodala společnost Aimtec, která se zároveň stará o správu systému na bázi „EDI jako služba“.



Výhodou řešení ClouEDI jsou nízké investice do rozvoje vlastního softwaru, hardwaru a lidí. Jedná se o službu s rychlým nastavením automotive standardů. Díky řešení ClouEDI si společnost Agor Tech se svými 25 partnery vyměňuje odvolávky, zprávy, objednávky a změny objednávek. Řešení je ve společnosti Agor Tech plně integrováno na stávající podnikový informační systém Byznys od JKR.

 

Společnost Agor Tech má CloudEDI k dispozici za cenu měsíčního paušálu. Příchozí zprávy jsou automaticky integrovány do informačního systému, čímž odpadá administrativní práce a eliminují se chyby. Systém je rovněž připraven pro napojení dalších partnerů firmy v budoucnu. Připojení jednoho partnera probíhá do druhého dne.

 

Společnost Agor Tech sídlí v Sádku u Příbrami. Specializuje se na vstřikování plastů, vysekávání a montáž. Zákazníky jsou společnosti z automobilového průmyslu.

 

foto: archiv Aimtec


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.