APS/SCM, Aktuality -> IT Projekty - 3. 9. 2008

OSTROJ implementuje Infor SyteLine APS

Společnost Infor oznámila, že firma OSTROJ, severomoravský strojírenský výrobce, bude využívat řešení Infor SyteLine Advanced Planning and Scheduling (APS). Řešení Infor, jehož implementaci realizuje společnost ITeuro, umožní společnosti zefektivnit plánování výrobních procesů a pomůže sladit poptávku zákazníků s výrobními kapacitami. Společnost plánuje uvést řešení do ostrého provozu v jednotlivých divizích postupně do konce října 2008. Společnost OSTROJ, která vyrábí důlní stroje, hydraulické jeřáby a další strojírenské produkty, potřebovala funkcionalitu, jež by umožnila poskytovat zákazníkům aktuální informace o zakázkách v reálném čase a mít v každém okamžiku přesné informace o termínu dodání. Klíčovým požadavkem společnosti na nový systém tak byla schopnost okamžité zpětné vazby a rychlé odezvy na aktuální potřeby z pohledu jednotlivých zakázek.



Společnost zvolila řešení Infor SyteLine APS především proto, že dokázalo garantovat požadovanou pružnost v rámci každodenního, operativního plánování v reálném čase, což předchozí systém nedokázal zajistit. Dalším důležitým důvodem pro Infor SyteLine APS byly jeho příznivé celkové náklady na vlastnictví a snadnost integrace s existujícím ERP systémem. Řešení je implementováno na 6 výrobních divizích společnosti, kterými jsou Hydraulika, Strojírna, Kovárna a kalírna, Nářaďovna, Důlní stroje a Nakládací jeřáby.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.